کد خبر: ۱۸۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - 25 November 2020
بیمه البرز در پایان آبان ماه سال جاری تراز عملیاتی مثبت یک هزار 242 میلیارد تومانی را ثبت کرد که حاکی از عملکرد مطلوب این شرکت در عملیات اصلی بیمه گری شامل افرایش حق بیمه ای تولیدی و کنترل و کاهش ریسک بیمه نامه ها صادره شده این شرکت است .

رشد 37 درصدی  تراز عملیاتی بیمه البرز درآبان ماهبه گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه البرز در پایان آبان ماه سال جاری تراز عملیاتی مثبت یک هزار 242 میلیارد تومانی را ثبت کرد که حاکی از عملکرد مطلوب این شرکت در عملیات اصلی بیمه گری شامل افرایش حق بیمه ای تولیدی ، کنترل و کاهش ریسک بیمه نامه ها صادره شده این شرکت است .

براساس تازه ترین گزارش از فعالیت ماهیانه بیمه البرز، این شرکت دو هزار و 364 میلیارد تومان حق بیمه صادر که و درمقابل یک هزار و 122 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد، مقایسه حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی بیمه البرز در این دوره زمانی با دوره مشابه سال گذشته نشان دهنده رشد 16 درصدی حق بیمه تولیدی و کاهش 0.7 درصدی خسارت پرداختی است اختلاف نزدیک به17 درصدی حق صادره به خسارت پرداختی بیان کنند عملکرد مطلوب شرکت هم دربخش تولید حق بیمه و هم کنترل خسارت ها است.

در پایان دومین ماه پاییز سال جاری بیمه البرز تراز عملیاتی مثبت یک هزار 242 میلیارد تومان را ثبت کرد که حاکی از رشد 37 درصدی نسبت به پایان آبان ماه سال گذشته است. تراز عملیاتی این شرکت در دوره مشابه گذشته سال مثبت 905 میلیارد تومان بود.

ثبت تراز مثبت 1242میلیارد تومان با رشد 37 درصدی
 

در پرتفوی این شرکت خصوصی رشته بیمه شخص ثالث با سهم 26 درصدی ، درمان با سهم 21 درصدی آتش سوزی با سهم 11 درصدی در رتبه های اول تا سوم تولید بیشترین حق بیمه در بین سایر رشته ها قرار دارند و بیمه های عمر و زندگی هم 4 درصد سهم از حق بیمه این شرکت دارند . در بخش خسارت هم بیمه شخص ثالث با سهم 25 درصدی ، درمان با سهم 39 درصدی و آتش سوزی  با سهم 8 درصدی در جایگاه اول تا سوم بیشترین میزان پرداخت خسارت قرار گرفته اند و سهم بیمه ها عمرو زندگی درپرداخت خسارت 7 درصد بود.

بررسی عملکرد بیمه البرز در این دور زمانی نشان می دهد که سهم حق بیمه تولیدی دو رشته درمان و ثالث که جز رشته های زیان ده صنعت بیمه هستند درمقایسه با دوره مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است که حاکی از برنامه ریزی برای اصلاح پرتفوی این شرکت است که نوید دهند رشد سود آوری بیشتر این شرکت در سال جاری  است .

ثبت تراز مثبت 1242میلیارد تومان با رشد 37 درصدی
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: