کد خبر: ۱۸۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - 14 November 2020
"بانک ملت" با در اختیار داشتن بیش از یک پنجم تعداد کل تراکنش ها و همچنین کل مبلغ تراکنش های شاپرکی ، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش های شبکه پرداخت الکترونیکی کشور را به خود اختصاص داد .

به گزارش بانکداری ایرانی ، شاپرک گزارش عملکرد مهرماه 99 تراکنش بانک ها و نتایج حاصل از بررسی وضعیت بانک ها و سهم هر بانک را مشخص کرد. این شاخص گستره فعالیت هر یک از بانک ها در پذیرش تعداد و مبلغ تراکنش های پشتیبانی شده در شبکه شاپرک را نشان می دهد.

 "بانک ملت" با سهم 67 /20 درصدی از تعداد تراکنش ها و سهم 21/45 درصدی از مبلغ تراکنش ها، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش های بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانک های پذیرنده قرار گرفته است.

بانک "ملت" در بخش ابزار های پذیزش هم بالاترین سهم تعدادی از تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی ، بالاترین سهم تعدادی از تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی ، بالاترین سهم مبلغی از تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی ،بالاترین سهم مبلغی از تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی  و بالاترین سهم مبلغی از تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی به خود اختصاص داد . 

براساس این گزارش، در این ماه بیش از دو میلیارد و 802 میلیون تراکنش با ارزش 4.839 هزار میلیارد ریال در شبکه الکترونیک پرداخت کارت پردازش شده که نسبت به ماه قبل   4.12 درصد کاهش در تعداد  0.74 درصد کاهش در ارزش ریالی این تراکنش ها داشته است.

بانک ملت ؛ در شبکه شاپرک همچنان بالاتر از 37 بانک و موسسه مالی
 
بانک ملت ؛ در شبکه شاپرک همچنان بالاتر از 37 بانک و موسسه مالی
بانک ملت ؛ در شبکه شاپرک همچنان بالاتر از 37 بانک و موسسه مالی
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: