به گزارش ایسنا، حسن اسماعیلی در اینباره اظهار کرد: با حمایتهای هگتا و سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده ۱۴۱، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای دو مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا فراهم شد.
وی با بیان اینکه مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیرماه امسال آغاز شد، افزود: راهکارهای افزایش سرمایه، جمعآوری و تدوین مستندات، برگزاری چندین جلسه مشاوره، مذاکره با کارگزاریهای مختلف، شناسایی کارگزار واسط و ... از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود.
طبق اعلام رجا، عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه و بودجه این شرکت ادامه داد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابهجایی مسافر در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیتهای تعمیراتی و فنی قطارها در شرکت نوین صنعت رجا چشمانداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور، به دنبال توسعه این بخش است.
اسماعیلی، کارگران و بازنشستگان بیمه سازمان تأمین اجتماعی را بزرگترین سهامداران این شرکت دانست و گفت: با برنامهریزیهای صورت گرفته امید است با ورود به بازار سرمایه، شرایط اقتصادی خوبی را برای کلیه سهامداران شرکت ایجاد کنیم.