کد خبر: ۱۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 12 July 2020
سومین جلسه آسیب شناسی صندوق قرض الحسنه شاهد پیرامون بررسی نقاط قوت، نقاط ضعف و راهکارهای موجود با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران این صندوق برگزار شد.
سومین جلسه آسیب شناسی صندوق قرض الحسنه شاهد پیرامون بررسی نقاط قوت، نقاط ضعف و راهکارهای موجود با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران این صندوق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، سومین جلسه آسیب شناسی صندوق قر الحسنه شاهد پیرامون بررسی نقاط قوت، نقاط ضعف و راهکارهای موجود ارائه خدمات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران این صندوق برگزار شد.

در این جلسه دکتر مجتبی عباسی قادی مدیر طرح و برنامه صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه نشست های قبلی به بیان نقاط قوت و ضعف شناسایی شده در ارائه خدمات و همچنین راهکارهای پیشنهادی اشاره کرد و افزود: بر اساس کار کارشناسی و نظرسنجی های انجام شده توسط همکاران مجموعه ای از نقاط قوت و ضعف صندوق در ارائه خدمات به اعضا شناسایی شد و برای هر کدام از این موارد راهکارهای پیشنهادی ارائه شده است.

در ادامه جلسه دکتر اسلام کریمی با اشاره به رسالت صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: وظیفه ما به عنوان خادمان خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در صندوق ارائه خدمات در بهترین حالت و سریع ترین زمان ممکن است که برای دستیابی به این هدف باید ضمن تقویت نقاط قوت به رفع نقاط ضعف بپردازیم.

مدیرعامل صندوق افزود: یکی از اقداماتی که در این مسیر می تواند کمک شایانی به مجموعه صندوق کند، کار کارشناسی توام با نظرسنجی از اعضا است.

کریمی اظهار کرد: سال 1399 باید سال شکوفایی صندوق قرض الحسنه شاهد در ارائه خدمات الکترونیکی برای دسترسی سریع همراه با کمترین زحمت برای اعضای گرانقدرمان باشد و برای رسیدن به این مهم باید تلاش و کوشش مضاعفی به خرج دهیم.

در این جلسه هر کدام از مدیران بخش های مختلف به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات در حوزه مدیریتی خود پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: