کد خبر: ۱۷۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 25 April 2020
قرعه‌کشی‌های «صد سکه بهار آزادی» جشنواره «سال نو تا سال نو» ویژه دارندگان اپلیکیشن سکه در ساعت 11 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت‌ماه انجام شد .
قرعه‌کشی‌های «صد سکه بهار آزادی» جشنواره «سال نو تا سال نو» ویژه دارندگان اپلیکیشن سکه در ساعت 11 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت‌ماه انجام شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، مراسم انجام این قرعه‌کشی به‌صورت زنده از اینستاگرام behpardakht , اپلیکیشن سکه و تلویزیون اینترنتی تیوا پخش شد.

بنا بر این گزارش، قرعه‌کشی‌های جشنواره «سال نو تا سال نو» برای تعیین برندگان «صد سکه بهار آزادی» از سال گذشته و تا اسفند ماه ادامه داشته و جوایز آن به‌صورت صدسکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود.

برای شرکت در قرعه کشی جشنواره «سال نو تا سال نو» کافی بود از طریق انجام‌ تراکنش روی سکه ، اعم از خریدهای فروشگاهی، خرید شارژ سیم‌کارت تلفن همراه و بسته اینترنتی و نیز پرداخت قبوض ، امتیازهای خودتان را جمع آوری میکردید و با رساندن امتیازهای خود به ۱۰۰۰ امتیاز، وارد جشنواره شده از طریق تبدیل امتیاز ، وارد قرعه کشی میشدین. شما با خرج هر ۱۰۰۰ امتیاز یک شانس قرعه کشی دریافت میکردید

بنا بر اعلام شرکت به‌پرداخت ملت، جشنواره ایی جدید با جایزه میلیاردی بصورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه از اردیبهشت ماه برگزار می گردد که کافی است خرید شارژ سیم‌کارت تلفن همراه و بسته اینترنتی و نیز پرداخت قبوض را از طریق اپلیکشن سکه، پایانه‌های فروشگاهی و رمز کارگشای *741# انجام دهید.

همچنین برای آگاهی از اسامی برندگان قرعه‌کشی جشنواره «سال نو تا سال نو – به‌پرداخت» و کسب اطلاعات بیشترمی‌توانید به صفحه رسمی اینستاگرام شرکت به‌پرداخت ملت یا سایت این شرکت مراجعه کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: