کد خبر: ۱۷۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 22 April 2020
کارشناسان آمریکایی شبکه راشاتودی، معتقدند: بسته‌های محرک اقتصادی که توسط دولت آمریکا برای مقابله با تبعات منفی اقتصادی کرونا اجرا می‌شوند فقط به افزایش بدهی این کشور، منجر خواهد شد.
 
به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، بانک مرکزی فدرال آمریکا، اخیرا اعلام کرده است که بیش از نیمی از مردم آمریکا، هیچ پولی در حساب پس انداز خود ندارند.

این بدان معناست که آنها ناامید و ناتوان هستند و مجبور هستند عواقب هر چیزی را که در قالب بسته‌های محرک اقتصادی، اجرا می‌شود، را بپذیرند.

مکس کیزر، استیسی هربرت، کارشناسان آمریکایی شبکه راشاتودی، می‌گویند: نظام مالی کنونی در آمریکا فقط به بالا رفتن بدهی در این کشور منجر می‌شود و هیچ مبنایی برای بالا رفتن پس‌اندازها برای حمایت از اقتصاد با پول واقعی فراهم نمی‌کند.

کیزر معتقد است، ورود جهان به استفاده از پول کاغذی، توسط بانک مرکزی انگلیس که تلاش می‌کرد، ثروت پادشاهی اروپا را حفظ کند، اتفاق افتاد.

وی با اشاره به چک‌هایی که دونالد ترامپ، قول آنها را به مردم داده و قرار است با نام وی توزیع شود، گفت: آمریکا حالا دوباره به یک حکومت دیکتاتوری کامل تبدیل شده است.

کیزر، افزود: این کار ترامپ و بانک مرکزی آمریکاست، ترامپ هم بزرگ شده همان مبانی اقتصاد کینزی است که توسط بانک مرکزی انگلیس، شکل گرفت و نمی‌توان وی را سرزنش کرد. او از پول هیچ چیز نمی‌فهمد. چیزی که ترامپ از آن سر درمی‌آورد، بدهی است. او "سلطان بدهی" است.

به اعتقاد این کارشناس آمریکایی، باید عکس ترامپ را روی تمام اسکناس‌های دلار آمریکا، چاپ کرد و امضای وی را در این اسکناس‌ها قرار داد و عبارت "سلطان بدهی" را در این اسکناس‌ها قرار داد.
برچسب ها: آمریکا ، اقتصاد ، ترامپ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: