کد خبر: ۱۷۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 15 April 2020
عملکرد بزرگترین شرکت PSP کشور در سال ۹۸؛
به پرداخت ملت در ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع دو هزار ۵۵ میلیارد تومان در آمد کسب کرد که در مقایسه با سال قبل از آن بیش از ۲۵ درصد رشد داشته است .
   بانکداری ایرانی - به پرداخت ملت گزارش یک ماه اسفند ماه ۹۸ را منتشر کرد .

به گزارش  بانکداری ایرانی ، زیر مجموعه بورسی بانک ملت در آخرین ماه سال 98  بیش از ۲۰۳ میلیارد تومان در آمد کسب کرد و بر همین اساس در ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع دو هزار ۵۵ میلیارد تومان در آمد کسب کرد که  در مقایسه با سال قبل از آن بیش از ۲۵ درصد رشد داشته است .

اعداد برحسب میلیارد تومان

 بر اساس گزارش های دوازده ماه  به پرداخت ملت ، بیشترین در آمد را به ترتیب از خدمات شارژ به مبلغ یک هزار ۲۰۶ میلیارد تومان ، کارمزد ۶۹۳ میلیارد تومان و پشتیبانی پایانه ها با رقم ۱۴۰ میلیارد تومان کسب کرد.

اعداد برحسب میلیارد تومان

بر اساس این گزارش ، در حالی که بسیاری از کسب کار ها در اسفند ما سال گذشته تحت تاثیر اپیدمی کرونا دچار کاهش در آمد شدید شدند شرکت به پرداخت ملت با توجه ماهیت الکترونیکی بودن و همچنین داشتن بیشترین سهم از تعداد و مبلغ تراکنش ها درشبکه شاپرک توانسته همچون ماه گذشته سطح در آمد خود را حفظ کند . 

 

به گزارش  بانکداری ایرانی ، آخرین شفاف سازی صورت های مالی میان دوره ای منتهی به پایان پائیز ۹۸ این شرکت بورسی نشان می دهد "پرداخت " توانسته ۱۴۷۰ ریال سود برای هر سهم شناسایی کند که نسبت به مدت مشابه سال بیش از ۲۳ درصد رشد داشته است.

برهمین اساس به پرداخت در سال ۹۸ توانسته ۲۹۶ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است و همچنین سود خالص به پرداخت با رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به ۲۱۳ میلیارد تومان رسید .


اعداد برحسب میلیارد تومان
( سود هر سهم به ریال)

لازم به یادآوری است که «پرداخت» مدتی قبل خبر از تصمیم هیئت مدیره برای افزایش سرمایه ۱۰۷ درصدی از مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته داد تا به زودی با سرمایه ۳ هزار میلیارد ريالی فعالیت کند، در گزارش توجیهی افزایش سرمایه برآورد کرده بود طی سال ۹۸ به درآمد  دو هزار ۱۰۰میلیارد تومان دست یابد که عدد محقق شده نیز در همین محدوده است؛ بنابراین، پیش بینی های هیئت مدیره واقع‌بینانه بوده و بر این اساس می توان انتظار داشت مطابق آن چه که پیش بینی شده بود، ۳۰۰  میلیارد تومان سود خالص به ثبت برسد. سود خالص سال ۹۷ کمی بیش از ۲ ۰۰ میلیارد تومان  بود.  
 
  

 
  
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: