کد خبر: ۱۷۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 18 March 2020
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه چالش‌های پیش‌آمده در سال ۱۳۹۸، پتانسیل‌های عرصه ICT کشور را در محک آزمون قرار می‌دهد، گفت: این آزمون‌ها به‌رغم دشواری، زمینه ارتقای ظرفیت‌های موجود را فراهم کرده و رشد کیفی این عرصه را رقم خواهد زد.
 
 بانکداری ایرانی - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه چالش‌های پیش‌آمده در سال ۱۳۹۸، پتانسیل‌های عرصه ICT کشور را در محک آزمون قرار می‌دهد، گفت: این آزمون‌ها به‌رغم دشواری، زمینه ارتقای ظرفیت‌های موجود را فراهم کرده و رشد کیفی این عرصه را رقم خواهد زد.

به گزارش ایسنا، حسین فلاح جوشقانی با بیان اینکه سال ۱۳۹۸ برای صنعت ICT کشور سال پر فراز و نشیبی بود، افزود: در کنار همه مشکلات و ناملایمات بین‌المللی، بروز حوادث طبیعی در برخی از استان‌های کشور در ماه‌های آغاز سال و شیوع ویروس کرونا در یک ماه اخیر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با چالش‌های مختلفی روبرو کرد. اما دست‌اندرکاران حوزه صنعت، اپراتورها، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دارندگان مجوز ارائه خدمات دفاتر پیشخوان، دفاتر ICT روستائی و فعالان بخش تمامی همت خود را به کار بستند تا پایداری ارتباطات تضمین شده و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به شکل مطلوب متناسب با زیرساخت‌های موجود به کاربران ارائه شود.

وی ادامه داد: پس از توسعه کمی زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در طی چند سال گذشته، نهاد رگولاتوری کشور با تاکید ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۸ بر توسعه کیفی، ارتقای کیفیت سرویس‌دهی، پاسخگوئی شفاف و به موقع و صیانت از حقوق کاربران متمرکز شد و این مهم را در حوزه مقررات‌گذاری و تدوین پیش‌نویس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نظارت بر اپراتورها در نحوه ارائه خدمات و ایجاد و راه‌اندازی سامانه‌های نظارت مردمی در حد بضاعت محقق کرده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه بی‌تردید چالش‌های پیش‌آمده، پتانسیل‌های عرصه ICT کشور را در محک آزمون قرار می‌دهد، اظهار کرد: آزمون‌هائی که به رغم دشواری، زمینه ارتقای ظرفیت‌های موجود را فراهم کرده و رشد کیفی این عرصه را رقم خواهد زد. سال  ۱۳۹۹ برای فعالان این عرصه و خانواده بزرگ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همراه با مسئولیتی بزرگتر در سرویس‌دهی به کاربرانی است که زندگی و کسب‌وکارشان بیش از پیش با این بستر گره خورده است.

فلاح جوشقانی در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو، از تمامی تلاش‌های ارزنده و خستگی‌ناپذیر فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قدردانی می‌کنم و امیدوارم در سال پیش رو، در کنار توفیق خدمت به مردم شریف ایران زمین، سلامتی قرین وجود یکایک شما باشد و با امیدی تازه در کنار یکدیگر سال  ۱۳۹۹ را آغاز کنیم.
برچسب ها: ICT ، صنعت ICT ، کرونا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: