کد خبر: ۱۷۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 10 March 2020
معاونت فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی همزمان با شیوع بیماری کرونا، خدمات جدیدی را برای پیشگیری و تسهیل درمان این بیماری به مشتریان خود ارائه می دهد.
معاونت فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی همزمان با شیوع بیماری کرونا، خدمات جدیدی را برای پیشگیری و تسهیل درمان این بیماری به مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ سجاد رامندی معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی از پوشش هزینه های درمانی کرونا در رشته درمان و درمان متصل به عمر در بیمه های زندگی خبر داد و افزود، ١٠ هزار پک پیشگیرانه برای بیمه شدگان با بیماری خاص تهیه شده است که به ایشان اهدا خواهد شد.

- افزایش مدت زمان ارائه اسناد پزشکی تا یک ماه،
 - کاهش محدودیت های دریافت دارو و تاییدیه های پزشکی،
 - ارسال مستمر پیامک های آموزشی جهت بیمه شدگان درمان و زندگی، راه اندازی اپلیکیشن همراه بیمه دی جهت اطلاع از وضعیت هزینه های درمانی،

 - کاهش زمان ارزیابی اسناد درمانی به نصف با توجه به توقف یک ماهه دریافت اسناد از دیگر خدمات بیمه دی در مدت زمان مقابله با این بیماری در سطح کشور است. 

بیمه دی همچنین با راه اندازی مشاوره پزشکی تلفنی و از راه دور برای کاهش مراجعه به مراکز درمانی از طریق مرکز تماس این شرکت، در جهت تسهیل خدمت رسانی به مراجعان و مشتریان عزیز گام برداشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: