کد خبر: ۱۷۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۸ - 20 January 2020
بانکداری ایرانی - بانک پارسارگاد در سه فصل نخست سال جاری برای هر سهم 209 ریال سود شناسایی کرد و هچنین یک هزار و 52 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که رشد 6 درصدی را نشان می دهد .
 بانکداری ایرانی - بانک پارسارگاد در سه فصل نخست سال جاری برای هر سهم 209 ریال سود شناسایی کرد و هچنین  یک هزار و 52 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که رشد 6 درصدی را نشان می دهد .
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک پارسارگاد در سه فصل نخست سال جاری برای هر سهم 209 ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد رشد داشته است و هچنین این شرکت بورسی در این مدت  یک هراز 52 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که رشد 6 درصدی را نشان  می دهد .
 
براساس این گزارش جمع درآمدهای مشاع "وپاسار " در 9 ماهه سال جاری 27 درصد افزایش داشته که در این سر فصل سود وجه التزام تسهیلات 25 درصد و سود حاصل از سرمایه گذاری و سپرده گذاری 92 افزایش را نشان می دهد .
 
جمع درآمدهای غیر مشاع بانک پارسارگاد در 9 ماهه نخست سال جاری 29 درصد افزایش داشته که بیشترین افزایش را  سر فصل درآمد کارمزدی با افزایش 78 درصدی و کمترین رشد را سود مبادلات ارزی با افزایش 40 درصدی است .
 
هزینه های این بانک خصوصی در این مدت 43 درصد افزایش داشته است که بیشتری رشد در این بخش مربوط به هزینه های مالی است که 78 درصد افزایش داشته است و در رتبه بعدی هزینه های کارمزدی 68 درصد و پس از آن هزینه های کارکنان 61 درصد اضافه شده است .
 
بر اساس همین گزارش مجموع بدهی های بانک پارسارگاد در این مدت نسبت به پایان سال گذشته 17 درصد افزایش داشته که بیشترین آن مربوط به صندوق توسعه ملی با رقم  15 هزار و  90 میلیارد تومان است .
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: