کد خبر: ۱۶۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 30 October 2019
در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ 15 اردیبشهت تا 15 شهریور 1398 از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور 3601 برند و با مشارکت بیش از 2میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.
در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ 15 اردیبشهت تا 15 شهریور 1398 از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور 3601 برند و با مشارکت بیش از 2میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.

شرکت بیمه پاسارگاد در گروه بیمه های عمر و سرمایه گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد.

در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروهای کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طریف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: