کد خبر: ۱۶۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 31 August 2019
گستردگی ذی نفعان و ارتباط خدمات بانک رفاه با اقشار مختلف جامعه، تصویری کامل از یک بانک اجتماعی را در ذهن مردم ایجاد نموده است .
گستردگی ذی نفعان و ارتباط خدمات بانک رفاه با اقشار مختلف جامعه، تصویری کامل از یک بانک اجتماعی را در ذهن مردم ایجاد نموده است .

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، بانک‌ رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی، فراهم کردن فرصت موفقیت برای اقشار کم درآمد، حمایت از تحکیم بنیان خانواده ها، حفظ محیط ‌زیست و رعایت ارزش های اخلاقی در ارائه خدمات را سرلوحه خود قرار داده است.

این بانک در سرمایه گذاری ها و پرداخت تسهیلات همواره تلاش می کند به نحوی عمل کند که منافع اقشار مختلف و بخش عظیمی از افراد جامعه به ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین شود تا کیفیت زندگی و سطح رفاه مردم جامعه ارتقاء پیدا کند.

بانک رفاه در اجرای بانکداری اجتماعی به همان میزان که به کسب سود اهمیت می‌دهد، برای ارتقاء سطح زندگی مردم و محیط زیست کشور نیز ارزش قائل است و اهداف اقتصادی را به مسئولیت های اجتماعی پیوند زده است.

این بانک با تأکید بر لزوم تحقق مسئولیت‌پذیری و شفافیت علاوه بر تاثیرات مثبت اجتماعی و زیست محیطی، به ایجاد ثبات اقتصادی در کشور نیز کمک می کند.

برخوردار شدن قریب به 20 میلیون مشتری و بیش از 42 میلیون ذی نفع مستقیم و غیرمستقیم، از خدمات بانک رفاه و رضایت آنان از این خدمات نشان می دهد که بانکداری اجتماعی نه به عنوان یک شعار، بلکه به عنوان یک حقیقت در تار و پود نیروی انسانی و خدمات این بانک جاری است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: