کد خبر: ۱۶۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 06 August 2019
مهدی آزادی مدیر روابط‌عمومی بانک حکمت ایرانیان شد. 

وی که پیش از این رئیس اداره ارتباطات رسانه‌ای، انتشارات و سنجش افکار بانک حکمت ایرانیان بوده است، به سمت مدیر این اداره انتخاب شد. وی حدود ۱۴ سال خدمت در بخش رسانه‌ای و برنامه‌سازی برای سازمان صدا و سیما را جزو سوابقش دارد. 

آزادی نویسنده، سردبیر و تهیه‌کننده سازمان صدا و سیما بوده و همکاری با شبکه رادیویی فرهنگ، شبکه تلویزیونی جام‌جم، شبکه دو و شبکه خبر را در کارنامه کاری خود دارد. وی برگزیده چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش بهترین گفت‌وگو بوده و تندیس برترین سردبیر سازمان صداوسیما از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان در سال ۹۲ را کسب کرده است. 

بانک حکمت ایرانیان یکی از بانک‌های نظامی ادغامی در بانک سپه است. این بانک موسسه مالی و اعتباری ایرانیان با عنایت به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر ارتقای منزلت اجتماعی و بهبود معیشت کارکنان نیروهای مسلح٬ با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.

 با توجه به سیاست‌های اقتصادی کشور و بحث خصوصی‌سازی و متعاقب آن ایجاد بانک‌های خصوصی در کشور٬ تمهیدات مورد نیاز به عمل آمده و مجوز تبدیل موسسه مالی و اعتباری به بانک حکمت ایرانیان از بانک مرکزی دریافت شد از این رو بانک حکمت ایرانیان در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۸۹ تاسیس شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: