کد خبر: ۱۵۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 02 March 2019
بانکداری ایرانی ـ طرح پرنیان یکی از طرح هایی است که بانک ملت در دو سال گذشته ارائه و توسعه آن را در دستور کار خود قرارداده تا بتواند به ارائه خدمات به بانوان مستقل این مرز و بوم اقدام کند تا برای رسیدن به اهدافشان یاری رساند.
بانکداری ایرانی ـ طرح پرنیان یکی از طرح هایی است که بانک ملت در دو سال گذشته ارائه و توسعه آن را در دستور کار خود قرارداده تا بتواند به ارائه خدمات به بانوان مستقل این مرز و بوم اقدام  کند تا برای  رسیدن به اهدافشان یاری رساند.

به گزارش بانکداری ایرانی ، این طرح به دلیل استقبال و داشتن توفیقاتی در پروژه ، به پرنیان پلاس رسیده است. 

بنابر اعلام بانک ملت در سال قبل، طرح تسهیلات کارت اعتباری پرنیان ویژه بانوان طراحی شده و تا سقف 500 میلیون ریال با شرایطی خاص با بانوان وام می داد، اما بانک  ملت این طرح را  در روزهای اخیر توسعه توسعه داده و طرح پرنیان پلاس را رونمایی کرد که کل این فضا را متحول کرده‌است؛ چرا که این طرح  به سمت یک بسته خدمات مالی برای بانوان مستقل  پیش رفته که در آن انواع خدمات پولی، تسهیلاتی و بیمه ای در نظر گرفته شده و بانوان می توانند علاوه بر لذت بردن از خرید از دیگر خدمات این بستته بهره ببرند.
 
بر اساس این گزارش، این طرح سه مزیت چشمگیر دارد. یکی از مزایای این طرح برخوردار از تخفیفاتی است که در خریدهای حضوری و غیرحضوری از شرکای تجاری طرف قرارداد، اعمال می شود. 




علاوه  براین ،  کارت اعتباری پرنیان  به استفاده کنندگان امکان بهره مندی از تسهیلات این بانک با نرخ سود ۱۵ تا ۱۸ درصد با مدت بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه را می دهد. این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال قابل پرداخت است. و در نهایت ، ویژگی سوم این طرح این است که خدمات بیمه ای برای بانووان در نظر گرفته شده است که در واقع در بخش سرمایه گذاری، بیمه عمر با عنوان «اندوخته پرنیان» در نظر گرفته شده که مبلغ حق بیمه آن از یک تا ۳ میلیون ریال به صورت ماهانه و مدت قرارداد آن از ۵ تا ۳۰ سال است.
 
شایان ذکر است که در بخش بیمه درمان تکمیلی ؛ دو طرح با پوشش های کاملی مانند جراحی، زایمان و درمان نازایی در نظر گرفته شده است علاوه بر این مسائل ذکر شده بیمه آتش سوزی موجود در این بسته نیز حوادثی چون صاعقه، آتش سوزی و انفجار را تا سقف یک میلیارد ریال پوشش می دهد.

با سپرده گذاری در سپرده های بلند مدت و یا کوتاه مدت بانک ملت می توانید از انواع تسهیلات با نرخ ها و مدت های ارائه شده زییر می توان استفاده کرد:

 


این بسته که همزمان با فرارسیدن روز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن رونمایی شده، خدمات مطلوبی را به بانوانی که مشتری بانک ملت هستند ارائه خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شعب بانک ملت مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۵۵۶ تماس بگیرید

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: