کد خبر: ۱۵۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 30 December 2018
طبق آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیشترین حجم و ارزش معاملات هفته اول زمستان را به خودشان اختصاص دادند.
 بانکداری ایرانی - طبق آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیشترین حجم و ارزش معاملات هفته اول زمستان را به خودشان اختصاص دادند.

 در پایان معاملات بازار سهام در هفته منتهی به ۵ دی ماه ۹۷ شاخص کل نسبت به هفته قبل با ۲ درصد افزایش مواجه شد و با ۲.۳۶۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۵۸.۴۴۴ واحد رسید.

بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۲۷.۲ درصد بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را با ۴۲.۵ درصد در هفته منتهی به  ۵ دی ماه ۹۷ به خود اختصاص داد. بر این اساس در ۳۰ روز منتهی به ۵ دی ماه ۱۳۹۷، «محصولات کاغذی» با بازدهی ۴۷.۷ درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و در مدت مشابه صنعت «استخراج زغال سنگ» با افت با (۱۳) درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، در محاسبه بازدهی­ ها نسبت به پایان هفته گذشته شاخص بورس تهران )(TEDPIX با رشد ۱.۵ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس توکیو با افت ۸ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: