کد خبر: ۱۴۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - 20 December 2018
همزمان با هفته حمل و نقل سه تفاهم نامه و 2 قرارداد سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار چهارشنبه شب امضا شد.
 بانکداری ایرانی - همزمان با هفته حمل و نقل سه تفاهم نامه و 2 قرارداد سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار چهارشنبه شب امضا شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع با امضای این تفاهم نامه ها و قراردادهای سرمایه گذاری سه هزار و 992 میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در بندر شهید بهشتی چابهار اجرایی خواهد شد.

بهروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح های سرمایه گذاری در راستای بهره برداری از موقعیت ترانزیتی منطقه، افزایش مبادلات منطقه ای و تحقق اهداف توسعه ای محور شرق و سواحل مکران در زمینه ساخت سیلوی غلات، بهره برداری مخازن ذخیره سازی انواع روغن خوراکی و فرآورده های نفتی و انبار چند منظوره کالا است.

وی گفت: تکمیل این طرح ها زمینه اشتغالزایی مستقیم 240 نفر را فراهم می کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به موافقت نامه های سه جانبه ایران، هندوستان و افغانستان اشاره کرد و افزود: این اقدام ظرفیت مهمی را برای چابهار ایجاد کرده است و می تواند در آینده نقش مهمی در تکمیل زیرساخت های جاده ای، ریلی و بندری داشته باشد.

وی تصریح کرد: اتصال بندر چابهار به جاده کمربندی از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی است و باید وزارت راه و شهرسازی آزادراه چابهار - زاهدان را در دستور کار قرار دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: