کد خبر: ۱۴۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 16 November 2018
امام جمعه خمینی شهر گفت: پیروزی مردم غزه که ادعای پوچ استکبار و صهیونیسم را بی اعتبار کرد نشان داد آمریکا کدخدای دنیا نیست.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در خمینی شهر، آیت الله عباس رحیمی امروز در خطبه های نماز جمعه، نمازگزارن را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و با اشاره به حدیث امام حسن عسگری (ع) گفت: شما گرفتار عجله هایی هستید که خیلی زود به پایان می رسد و عمر انسان نیز اینگونه است و تقویم بعدی وجود ندارد، مرگ انسان دست خودش نیست پس چرا عبرت نمی گیریم؟!

وی جلوه های معرفت الهی در زندگی انسان را با اهمیت عنوان کرد و افزود: کسی که به خداوند معرفت داشته باشد و دستورات الهی را انجام دهد، از هیچ مشکلی هراس نخواهد داشت. اگر خدا بخواهد ضرر یا نفعی به انسان برسد هیچ کس جلودارش نیست.

رحیمی گفت: شیعه کسی است که دشمن شناسی بداند، شیعه ای که فرق دوست ودشمن را نمی داند به تشیع ضربه می زند. اگر جوانان ما دشمن شناس باشند، فریب دشمن را نمی خورند .امروز روزی نیست که فقط در شهر خودمان به زندگی بپردازیم .

امام جمعه خمینی شهر در ادامه شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و افزود: روزی این دنیا دست ما نیست واگر کسی تند برود نمی تواند به روزی بیشتری برسد.

خطیب نماز جمعه خمینی شهر به پیروزی روز گذشته مقاومت در غزه اشاره کرد و گفت: پیروزی مردم غزه که نشان دهنده ادعای پوچ استکبار و صهیونیسم است نشان داد آمریکا کدخدای دنیا نیست و اسرائیل را هم حضرت آقا فرمودند تا 25 سال دیگر را نخواهد دید و این وعده خداوند است. 
یمن نیز در این جنگ نابرابر استقامت کرد و خداوند آبروی این دشمنان را به برکت شهدا می برد.
رحیمی در مورد دیدار رهبر انقلاب با مدال آوران گفت: یکی ازاین مدال آوران شش مدال خود را تقدیم رهبری کرد. دختری که با چادر مقابل هزاران دوربین حرکت می کند بسیار ارزشمند است. آن چیزی که دنیای استکبار را می شکند چادر است که برای آنها بسیار تلخ است و با آن مبارزه می کنند.
برچسب ها: دشمن ، آمریکا ، غزه ، تحریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: