کد خبر: ۱۴۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 05 November 2018
معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران: در ایام شهادت امام رضا علیه السلام، شرکت راه آهن علاوه بر قطار‌های برنامه ای، ۲۶ رام قطار فوق العاده را در مسیر‌های پرتردد به سمت مشهد برقرار کرد.
میرحسن موسوی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: این تعداد قطار با ظرفیت 13 هزار و 500 مسافر بین ایام 12 تا 19 آبان از مسیر شهرهای تبریز، زنجان و تهران به سمت مشهد و بالعکس برنامه ریزی شده است.

وی افزود: همچنین در این ایام 505 قطار برنامه ای، زائران حضرت امام رضا علیه السلام را از 30 شهر و ایستگاه مختلف به سمت مشهد منتقل خواهد کرد.

معاون مسافری راه آهن در خصوص تفکیک قطارهای فوق‌العاده نیز گفت: 4 رام قطار فوق العاده از مبداء تبریز، دو رام قطار فوق العاده از مبداء زنجان و 20 رام قطار فوق العاده از مبداء تهران برنامه ریزی شده است.

وی همچنین درخصوص قیمت بلیت قطارها گفت: قیمت بلیت قطارها از سال 94 تا تیر امسال افزایش نیافته بود که در تیر ماه با مجوز رسمی از مراجع قانونی، ده درصد اضافه شد و هیچ دستگاه و آژانس مسافرتی نمی تواند قیمت بلیت را بالاتر از قیمت‌های مصوب عرضه کند و در صورت مشاهده تخلف، ضمن قطع دسترسی آژانس‌های متخلف به سامانه فروش بلیت، در مجوز صادره تجدید نظر خواهد شد و مردم می توانند موارد تخلف را از طریق صدای مسافر به شماره تلفن 5149 به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران منعکس کنند.
برچسب ها: مشهد ، قطار ، راه آهن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: