کد خبر: ۱۴۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 09 October 2018
معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از پیش فروش بلیت های اربعین از ۲۱ مهر خبر داد.
پیش فروش بلیت های اربعین از ۲۱ مهربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، میرحسن موسوی در نشست خبری افزود: برای ایام اربعین حسینی، ۱۶۰ رام قطار در مسیرهای مختلف پیش بینی شده است که مردم می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۱ مهر، بلیت این قطارها را از طریق اینترنت و مراکز مجاز فروش بلیت قطار، تهیه کنند.

وی ادامه داد:۱۳۴ رام قطار در مسیر ترکیبی تهران - مهران پیش بینی شده که مسافران تا ایستگاه کرمانشاه را با قطار و از کرمانشاه تا مهران را از طریق اتوبوس‌های تدارک دیده شده با همان بلیت خریداری شده طی خواهند کرد.

وی گفت: همچنین ۲۶ رام قطار در مسیر تهران - خرمشهر پیش بینی شده و مسافران کربلا می توانند از طریق ریل باس تدارک دیده شده بصورت رایگان از خرمشهر تا مرز ریلی شلمچه را طی کنند.
موسوی افزود: همچنین یک بسته پیشنهادی در مسیر رفت مهران - نجف اشرف و در مسیر برگشت از کربلا تا مهران توسط آژانس‌های فروش بلیت به مسافران پیشنهاد می شود که قیمت آن بر اساس نوسانات نرخ دلار تعیین می شود.

موسوی همچنین در خصوص قیمت های تمام شده بلیت های قطار در محورهای تهران - کرمانشاه و تهران - خرمشهر گفت قیمت این قطارها بر اساس سازمان های مختلف قطار از جمله صندلی، چهار و شش تخته و بسته به خدمات جانبی ارائه شده متفاوت و بر اساس قیمت های مصوب شرکت راه آهن خواهد بود.

معاون مسافری راه آهن افزود: این قطارها در بازه زمانی ۲۸ مهر تا ۱۱ آبان سیر خواهند داشت و برای ۲۸۰ هزار نفر مسافر صندلی تدارک دیده شده است.
وی تاکید کرد: مسافران می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق صدای مسافر به شماره۵۱۴۹- ۰۲۱ دریافت کنند.

به گفته معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون قطارهای محورهای مشهد - خرمشهر و مشهد - کرمانشاه نیز در حال خدمت رسانی هستند و مسافران سایر شهرها نیز می توانند از طریق قطار به تهران و از آنجا به مرزهای عراق سفر کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: