کد خبر: ۱۲۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - 09 February 2018
120 واحد مسکونی از 252 واحد مسکن معلولان در هشتمین روز دهه فجر همزمان با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی واگذار شد.
بانكداري ايراني  120 واحد مسکونی از 252 واحد مسکن معلولان در هشتمین روز دهه فجر همزمان با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی واگذار شد.

به گزارش ایرنا 120 واحد از 252 واحد مسکن خانوارهای دو معلولی بهزیستی با اعتبار 77 میلیارد ریال عصر امروز (پنجشنبه) با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید. 
مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی در حاشیه این آیین گفت: تسهیلات بانکی 300 میلیون ریال، پرداختی اعضا 305 میلیون ریال، کمک بلاعوض بهزیستی برای هر عضو 37 میلیون و 700 هزار ریال بوده است. 
علی عرب نژاد زیربنای هر واحد مسکونی را 85 تا 90 متر مربع با مشاعات 120 متر مربع اعلام کرد و افزود: کارفرمای پروژه، تعاونی مسکن سکنی گستر معلولان بیرجند است. 

**تحویل 76 دستگاه خودروی کار به مددجویان کمیته امداد 
همچنین امروز با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری 76 دستگاه خودروی کار و سمند روستایی با اعتبار 2 میلیارد و 592 میلیون تومان در قالب تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی واگذار شد. 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی در حاشیه این آیین گفت: براساس تفاهم نامه سه جانبه بین شرکت خودروسازی سایپا، صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد استان 92 دستگاه خودرو کار (وانت نیسان) به مددجویان این نهاد واگذار می شود. 
سید رضا حسینی افزود: از این تعداد امروز با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد 76 دستگاه خودرو با اعتبار 2 میلیارد و 592 میلیون تومان در قالب تسهیلات تحویل متقاضیان شد. 
وی ادامه داد: از مجموع تسهیلات مورد نظر، 2 میلیارد و 166 میلیون تومان از محل صندوق کارآفرینی امید، 374 میلیون تومان صندوق امداد ولایت و 52 میلیون تومان از صندوق قرض الحسنه بانکی تامین شده است. 
وی با بیان اینکه 90 درصد قیمت خودرو از طریق تسهیلات تامین شده است اظهار کرد: مابقی قیمت خودرو سهم آورده متقاضی بوده است. 

**افتتاح ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری 
ساختمان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در بیرجند نیز با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. 
این ساختمان با هزینه کرد 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 95 به مساحت 220 متر مربع و در پنج طبقه احداث شد. 

** اجرای طرح توسعه بیمارستان میلاد 
طرح توسعه بیمارستان میلاد بیرجند برای اقامت همراهان بیمار از دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف، مدیرعامل صندوق بازنشستگی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد. 
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هیات همراه ظهر دیروز (چهارشنبه) وارد طبس شد و تا امروز ضمن سفر به شهرستان های نهبندان و قاینات، چند طرح عمرانی و اقتصادی را در خراسان جنوبی افتتاح و در کارگروه اشتغال استان نیز شرکت کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: