کد خبر: ۱۲۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - 05 February 2018
بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان با هدف افزایش و ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان ادارات ، سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی در بیمه تجارت نو رونمایی شد.
بانكداري ايراني بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان با هدف افزایش و ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان ادارات ، سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی در بیمه تجارت نو رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو در این باره خاطرنشان کرد: در کشور ما سنوات خدمت کارکنان دستگاه‌ها به دوگونه پرداخت می‌شود، بدین صورت که یا در بخش دولتی ذخیره و پس از پایان خدمت کارمند به وی پرداخت می شود و یا در بخش خصوصی هرساله در پایان سال توسط کارفرما تسویه می‌شود. با توجه به محدودیت حقوق کارکنان مشمول سنوات ، این دغدغه همیشه وجود دارد که مبلغ سنوات ذخیره شده در زمان بازنشستگی توسط سازمان ها ، چندان مطلوب کارمند بازنشسته نباشد.

شرکت بیمه تجارت نو، با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طرح ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان را برای کلیه کارمندانی که سابقه کار از یک سال تا 25 سال چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی دارا می باشند طراحی و ارائه کرده است.

منا عروجی مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه تجارت نو با بیان این مطلب که با خرید این بیمه نامه یک کارمند می تواند علاوه بر پاداش دریافتی از سازمان مطبوع خود، در پایان دوره بیمه ای از مزایای معادل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به انضمام سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای بهره مند گردد، گفت: در صورتی که کارمندی سابقه فعالیت در سازمانی داشته باشد می تواند با پرداخت مبلغی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و حق بیمه سنوات گذشته خود را تامین یا به عبارتی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و برای سالهای آتی نیز مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت کند تا در زمان بازنشستگی به غیر از سنواتی که از سازمان مطبوع خود دریافت می‌کند از مزایای این بیمه نامه که شامل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به اضافه سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای است استفاده کند.

وی افزود: این بیمه نامه مناسب کارکنانی است که سنوات آنان هرساله از طریق دستگاه مربوطه تسویه می‌شود. این کارکنان می توانند بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت را به حق بیمه ای که معادل همان سنوات دریافتی سالانه است خریداری و از مزایای آن در آینده بهره ببرند.

عروجی در پایان افزود: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت بیمه تجارت نو مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: