کد خبر: ۱۲۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - 30 January 2018
مسئول مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور قدیم تهران - قم به علت برف و کولاک و یخ زدگی همچنان مسدود است اما سایر محورهای شریانی کشور باز و تردد در این مسیرها طبق روال عادی در جریان است.
بانكداري ايراني-مسئول مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور قدیم تهران - قم به علت برف و کولاک و یخ زدگی همچنان مسدود است اما سایر محورهای شریانی کشور باز و تردد در این مسیرها طبق روال عادی در جریان است.

یاسر خالدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برودت هوا تا پایان هفته جاری از هموطنان خواست در صورت امکان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
وی اظهار داشت: طبق گزارش هواشناسی کشور سردی هوا در پایان هفته جاری تدوام خواهد داشت و رانندگان در سفرهای ضروری خود تجهیزات مورد نیاز زمستانی را به همراه داشته باشند که برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
وی با بیان این که از محورهای شریانی کشور محور قدیم قم – تهران هم اکنون مسدود است، گفت: محورهای غیرشریانی شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، گنجنامه- تویسرکان، سی سخت- سمیرم، پونل-خلخال، تهم-چورزق-زنجان ،دندی - تخت سلیمان به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی همچنان بسته بوده و تردد در آن انجام نمی شود.
خالدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیکی در محورهای مسدود، نیمه سنگین و در حال تخلیه و در آزادراه تهران- قم و بالعکس و آزادراه ساوه - تهران و بالعکس و در آزادراه قزوین- کرج - تهران ترافیک سنگین است.
این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم اکنون در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی، کردستان و همدان شاهد بارش برف هستیم.
مسئول مرکز مدیریت راه های کشور تاکید کرد: هموطنان برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های کشور می توانند عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: