کد خبر: ۱۲۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 20 January 2018
بررسی نرخ دلار در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد که نرخ در روز پنج شنبه با نرخ ۴ هزار و ۴۵۸ تومان به بیشترین رقم خود رسیده است.
 بانكداري ايراني - بررسی نرخ دلار در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد که نرخ در روز پنج شنبه با نرخ ۴ هزار و ۴۵۸ تومان به بیشترین رقم خود رسیده است.

به گزارش میزان، نرخ دلار در هفته‌ای که گذشت با روند صعودی قیمت همراه شد به طوریکه در روز شنبه دلار با قیمت ۴ هزار و ۴۱۱ تومان کمترین نرخ را به خود اختصاص داده و در روز پنج شنبه با رقم ۴ هزار و ۴۵۸ تومان بابیشترین نرخ به کار خود پایان داده است.

در این میان نرخ دلار در هفته اخیر از اول تا پایان هفته با رشد ۴۷ تومانی قیمت روبرو شد و به رقم ۴ هزار و ۵۰۰ تومان نزدیک شد.

بررسی نمودار هفتگی دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ همچنان با روند صعودی قیمت‌ها همراه بوده و در هفته‌ای که گذشت تنها در روز دوشنبه با اندکی اُفت قیمت مواجه شده است و بعد از آن باز هم روال خود را در افزایش قیمت پیش برده است.

براساس این گزارش میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۴ هزار و ۴۳۲ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن با افزایش ۵۵ تومانی قیمت روبرو بوده است.

رشد قیمت دلار ادامه دارد / بیشترین نرخ ۴۴۵۸ تومان
برچسب ها: نرخ دلار ، قیمت دلار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: