کد خبر: ۱۲۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - 19 December 2017
در فرهنگ و ادب پارسی، جوان، نوجو، پویا و کمال طلب معرفی شده است که از مصلحت‌اندیشی‌های محافظه‌کارانه به‌دور بوده و برای نشان دادن کفایت خود، طرحی نو درمی‌اندازد.
  بانكداري ايراني -  پایگاه خبری خبرآنلاین در یادداشتی نوشت: در فرهنگ و ادب پارسی، جوان، نوجو، پویا و کمال طلب معرفی شده است که از مصلحت‌اندیشی‌های محافظه‌کارانه به‌دور بوده و برای نشان دادن کفایت خود، طرحی نو درمی‌اندازد.

این نوشتار به قلم احمد جعفری چمازکتی، در ادامه می افزاید: هشت سال دفاع مقدس نشان داد وقتی به جوانان این مرز و بوم اعتماد شود، صحنه‌هایی از رشادت، پایمردی و دلاوری را رقم می‌زنند که صفحات تاریخ هزاران ساله تمدن ایرانی به خود ندیده است.

بعد از جنگ و دوران سازندگی نیز، نیروی جوانی پای کار ساختن شهرهای آسیب‌دیده حاضر شد. دانشجویان با تشکیل هسته‌های علمی تلاش کردند تا عقب‌ماندگی کشور از غافله علم و دانش را جبران کنند و پژوهشگران حوزه‌های دفاعی نیز با تلاش شبانه‌روزی مقدمات احداث کارخانه‌های ادوات دفاعی را فراهم کردند تا صنعتگران جوان با غلبه بر تحریم‌ها ابزار لازم برای دفاع از سرحدات را تولید کنند.

با این نگاه باید گفت که کار اجرایی در حوزه‌های شهری، نیازمند توان جسمانی و دانش و اطلاعات روزآمد است.

امروزه شهر، منطقه و محله، بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند، ساختار شهری که برون‌داد فعالیت‌های مدیران خدوم شهرداری است، نه تنها موجب سهولت در تردد یا کسب و کار ما می‌شود، بلکه چهره شهر، چهره درونمان را نیز تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

بخشی از بهداشت روانی شهروندان، واتاب ساختارهای شهری است. از این رو شایسته است برای رضایت شهروندان و بهداشت روانی آنان، شهر را با نگاهی نو بازتعریف کنیم.

شهر ما خسته است، خسته از تکرارهایی که ریشه در سالیانی دراز دارد ، خوب است با میدان دادن به جوانان، تهران را با شور جوانی، از نو بسازیم.
*منبع: پایگاه خبری خبرآنلاین/27 آذر 96
برچسب ها: جنگ ، دوران سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: