کد خبر: ۱۱۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - 26 November 2017
مدیر ارتباطات و امور بین الملل باغ کتاب، از خدمات رسانی باغ کتاب در دوشنبه ششم آذر مصادف با هشتم‌ ربیع‌الاول، همزمان با آغاز امامت و ولایت حضرت امام عصر(عج) از ساعت 9 تا 22 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد شهید زاده مدیر ارتباطات و امور بین الملل باغ کتاب، اظهار کرد: دوشنبه ششم آذر مصادف با هشتم‌ ربیع‌الاول، همزمان با آغاز امامت و ولایت حضرت امام عصر(عج)، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تعطیل است، اما باغ کتاب در این روز آماده ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است.

وی افزود: این اقدام در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندانی که در ایام غیر تعطیل امکان بازدید از این مجموعه را ندارند در نظر گرفته شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل باغ کتاب، تصریح کرد: با توجه به اینکه باغ های علم کودک و نوجوان سانس بندی دارند و با توجه به استفاده حداکثری مدارس از سانس های طول هفته، روزهای تعطیل برای بهره مندی بیشتر عموم در نظر گرفته می شود.

علاقهمندان میتوانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 21 و روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 22 از مجموعه باغ کتاب در اتوبان حقانی، ورودی کتابخانه ملی، بلوار کتابخانه ملی، باغ کتاب دیدن کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: