کد خبر: ۱۱۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - 24 November 2017
امروز و فردا در مناطقی از شمال شرق، استان‌های مازندران و گلستان، ارتفاعات البرز، غرب سواحل و شمال غرب کشور بارش برف و باران داریم.

بانكداري ايراني - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در مناطقی از شمال شرق، استان‌های مازندران و گلستان، ارتفاعات البرز، غرب سواحل و شمال غرب کشور بارش برف و باران داریم.

به گزارش  تسنیم، فریبا گودرزی، اظهار کرد: امروز در سواحل دریای خزر، استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش هایی از خراسان رضوی بارندگی داریم.

وی با بیان در مناطقی از شرق،‌ جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق رگبار، رعد و برق و وزش بادهای موقتی پیش بینی می‌شود، تصریح کرد:‌  در ارتفاعات البرز و شمال غرب کشور بارش پراکنده برف و باران خواهیم داشت.

وی افزود: برای فردا هم در مناطقی از شمال شرق، استان‌های مازندران و گلستان، ارتفاعات البرز، غرب سواحل و شمال غرب کشور بارش برف و باران داریم.

وی ادامه داد: روز یکشنبه نیز در استان‌های خراسان شمالی و گلستان بارش پراکنده و خفیف داریم و از عصر روز یکشنبه سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می‌شود و شاهد بارندگی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش های پراکنده و وزش بادهای شدید در تهران طی بعداز ظهر امروز و فردا خبر داد و گفت:  برای روزهای آینده شاهد هوای سرد هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: