کد خبر: ۱۱۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - 02 November 2017
عوامل «کوی نشاط» از شروع مجدد این برنامه بعد از ۲ ماه تعطیلی از دوم آذر سخن گفتند. عوامل برنامه «کوی نشاط» با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره این برنامه طنز رادیو ایران سخن گفتند.
تورج نصر، امیر پارسی و جواد انصافی از بازیگران مجموعه «کوی نشاط» در رادیو ایران امروز از غرفه خبرگزاری مهر بازدید کردند و گفتند که این برنامه بعد از دو ماه تعطیلی ایام محرم و صفر دوباره از دوم آذر ماه روی آنتن می رود. 

مهدی ساعی تهیه کننده این برنامه درباره آن توضیح داد: ما همه ایران را به این برنامه آورده ایم و بسیاری از ویژگی های مردمی را که در اطرافتان می بینید در نقش ها و تیپ هایی که در برنامه حضور دارند، وجود دارد. همچنین سعی کرده ایم دغدغه های مردم را به این برنامه وارد کنیم مثلا طنزهای سیاسی و اجتماعی را در برنامه داشته باشیم. 

وی ادامه داد: ما در برنامه از بحث موسیقی نیز غافل نیستیم و یک تیم موسیقی داریم که ترانه های مختلفی تولید می کنند. 

جواد انصافی از بازیگران این مجموعه نیز عنوان کرد: چند سالی است که من با «کوی نشاط» همکاری دارم و حالا ادامه این برنامه بعد از ماه محرم و صفر دوباره پخش می شود. در سری جدید برنامه تغییراتی دارد و ما جشن هایی را در برنامه برگزار می کنیم. فکر می کنم این برنامه های شادی که در آینده تولید می شود در روحیه مردم خیلی تاثیر خواهد داشت و ما دوست داریم این شادی را انتقال دهیم. 

همچنین تورج نصر درباره حضور خود در برنامه یادآور شد: من نقش جدیدی را در این برنامه دارم که نامم آقای جوساز است. 

امیر پارسی از بازیگران «کوی نشاط» نیز درباره این برنامه گفت: مخاطبان مرا با برنامه نوستالژیک «عبدلی و اوستا» به خاطر دارند ولی در این برنامه رادیویی نقش های مختلفی بر عهده دارم که امیدواریم مردم از دیدن آنها لذت ببرند و بتوانیم مخاطبانمان را شاد کنیم. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: