کد خبر: ۱۱۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 03 October 2017
۱۰ درصد از سهام شرکت لیزینگ «ایران و شرق» طی این هفته در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود.
۱۰ درصد از سهام شرکت لیزینگ «ایران و شرق» طی این هفته در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود. 

مدیر عامل این شرکت درنشستی با حضور فعالان بازار سرمایه و خبرنگاران با اشاره به پایان سال مالی شرکت در آذر ماه ۹۶ گفت: «ولشرق» برای سال مذکور، ۳۵۶ ریال سود پیش بینی کرده که در ۶ ماه منتهی به ۳۱‌خرداد ماه ۱۶۳ ریال آن را پوشش داده است.

 محمد‌تقی صاف دل در حالی که «ولشرق» را نخستین شرکت لیزینگی دانست که از بانک مرکزی مجوز دریافت کرده افزود: درآمدهای عملیاتی شرکت ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده که تاکنون ۱۰میلیارد ریال آن پوشش داده شده است.

وی همچنین پیش‌بینی سود خالص شرکت را 106میلیارد و 740 میلیون ریال اعلام کرد که 48 میلیارد ریال آن در6ماه اول سال مالی محقق شده است.  مدیر‌عامل لیزینگ «ایران وشرق» به انتشار 40 میلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این شرکت اشاره کرد که 24 میلیارد ریال آن از طریق پذیره‌نویسی صورت خواهد گرفت.

 صاف دل با اشاره به اینکه شرکت تمرکزی بر فروش خودرو ندارد اضافه کرد: تمرکز شرکت بر لیزینگ تجهیزات پزشکی، ماشین‌آلات، تجهیزات صنعتی و همچنین ساختمان است.وی موضوع اصلی فعالیت شرکت را تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالااعم از منقول و غیر‌منقول از سوی شرکت لیزینگ و واگذاری آن به مشتری در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی ذکر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: