کد خبر: ۱۱۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - 13 September 2017
جذب سرمایه خارجی یکی از اهداف شرکت ملی فولاد ایران است که فاینانس دومیلیارد یورویی از چین گام اول این اقدام خواهد بود.
 جذب سرمایه خارجی یکی از اهداف شرکت ملی فولاد ایران است که فاینانس دومیلیارد یورویی از چین گام اول این اقدام خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا سجادیان رئیس هیئت مدیره شرکت ملی فولاد ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید این شرکت که صیح امروز در محل این شرکت برگزار شد، گفت:این شرکت امروز با قدمت ۶۰ سال به یک شرکت بین المللی تبدیل شده است اما طی این سال ها فضاهای پرچالشی برای ما ایجاد شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۲ مصوباتی برای انحلال این شرکت ابلاغ شده بودکه با مذاکرات انجام شده این مصوبه حذف شد.

سجادیان افزود: این شرکت از ابتدای سال ۹۳ از مرحله انحلال عبور کرد و وارد دوره احیا شدکه طی این سه سال برای پروژه های فولاد سازی بیش از هزار میلیارد تومان تزریق مالی  شد.

 رئیس هیئت مدیره شرکت ملی فولاد ایران در تبیین برنامه های این شرکت طی دولت دوازدهم اظهار کرد:اصلاح ساختارها و اساسنامه ها یکی از مهم ترین فعالیت این شرکت خواهد بود.

سجادیان افزود: جذب سرمایه خارجی یکی از اهدافی است که باید مدیرعامل جدید در دستور کار قرار دهد که فاینانس دومیلیارد یورویی از چین گام اول این اقدام خواهد بود.

وی تاکید کرد:عملیاتی سازی طرح جامع فولاد و تکمیل طرح های فولاد سازی از پروژه هایی است که در دوره جدید مدیریتی انجام خواهد شد.

سجادیان در پایان با اشاره به قرار جذب نیرو توسط دولت اظهار کرد: شرکت ملی فولاد امروز نیازمند حداقل ۵۰ کارشناس مجرب و متخصص است تا بتواند از تمام ظرفیت های موجود در کشور استفاده کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: