کد خبر: ۱۱۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - 28 August 2017
معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: در سال ۹۰ اعتبار جهاد کشاورزی۱۳میلیارد تومان بوده که طی سال جاری به۱۳۰ میلیارد تومان رسیده است.
محمد حسینی صبح دوشنبه در شورای اداری شهرستان بشرویه با اشاره به عملکرد دولت طی چهارساله گذشته، بیان کرد: طی این مدت دولت اقدامات خوبی را به انجام رساده و امید است دولت دوازدهم نیز ادامه دهنده اهداف و برنامه های دولت یازدهم باشد.

وی با بیان اینکه دولت تلاش می کند بدون فضا سازی و حاشیه سازی برای به جامعه خدمت کند، افزود: باید  دولت را برای رسیدن به اهداف بلند نظام یاری کنیم.

حسینی  اظهار کرد: باید در بیان انتقادات نقاط مثبت و منفی در کنار یکدیگر بیان شود و دولت از انتقاد های صحیح برای پیشرفت و توسعه استفاده نماید.

معاون، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده، بیان کرد: این امر کار سنگینی بوده و نیازمند همکاری همه جانبه نهادها و سازمان ها است.

وی با اشاره به انتخابات چند ماه اخیر بیان کرد: خوشبختانه این دوره از انتخابات با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد و حماسه ملی دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

حسینی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نشان دهنده هم بستگی داخلی و خارجی است، افزود: این حضور، نشان دهنده وحدت دولت و ملت بوده و حضور مقتدرانه ایران در منطقه را به نمایش گذاشت./مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: