کد خبر: ۱۰۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 11 August 2017
کسر کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
 سایپا اعلام کرد: کسر کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.

به گزارش میزان، معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام کرد: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود. 
 
معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا اعلام می کند که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صوت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود.

 

مشتریان این خودرو می توانند در صورت رعایت نشدن حقوق خود در بازپرداخت مبلغ ضبط و دیگر قطعات، موارد را از طریق کامنت در همین خبر به خبرگزاری میزان اطلاع دهند تا از مسئولین این شرکت پیگیری شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: