کد خبر: ۱۰۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - 29 July 2017
محمود واعظی روز گذشته جلسه‌ای با ولی‌الله سیف داشته و در این جلسه برای موضوعات مختلف دولت الکترونیک با رئیس کل بانک مرکزی به توافق رسیده است.
محمود واعظی روز گذشته جلسه‌ای با ولی‌الله سیف داشته و در این جلسه برای موضوعات مختلف دولت الکترونیک با رئیس کل بانک مرکزی به توافق رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ زیرساخت ها برای راه‌اندازی طرح دولت الکترونیک، مهیا شده و به گفته محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این طرح هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید؛ یکی از زیرساخت های مهم در حوزه دولت الکترونیک بحث پرداخت‌هاست، موضوعی که تسریع آن روی گوشی های تلفن همراه موجب تحقق خدمات دولت همراه خواهد شد.

محمود واعظی در جلسه‌ای که روز گذشته با رئیس کل بانک مرکزی ایران داشته، درباره زیرساخت های لازم دولت الکترونیک در حوزه بانکداری با ولی‌الله سیف به توافق‌هایی رسیده است؛ این را وزیر ارتباطات با انتشار پستی در اینستاگرام عنوان کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، نوشته است: "دیروز جلسه بسیار خوبی با جناب آقای دکتر سیف رئیس کل محترم بانک مرکزی و همکاران ایشان برای همکاری بیشتر، ترغیب و تسریع پرداخت های الکترونیک بر روی تلفن همراه داشتم، تحقق بسیاری از خدمات دولت الکترونیک و دولت همراه منوط به اجرایی شدن این موضوع است.
همکاران بانک مرکزی قول دادند هر چه سریعتر خدمات پرداخت موبایل را به طور کامل برقرار کنند
با توجه به اینکه امروز، مردم بیشتر امور خود را با تلفن همراه انجام می دهند، ایجاد و راه اندازی دولت همراه مورد نظر است و ان شا الله با همکاری همه بخش های دولت به زودی شاهد راه اندازی فاز اولیه آن خواهیم بود."
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: