کد خبر: ۱۰۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۶ - 09 July 2017
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای تفاهم نامه مشترک بین سازمان بورس و دانشگاه تهران در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای تفاهم نامه مشترک بین سازمان بورس و دانشگاه تهران در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

ن به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری امضای تفاهم نامه مشترک بین سازمان بورس و دانشگاه تهران در حوزه فناوری اطلاعات اظهار داشت: دانشگاه تهران به نوبه خود جایگاه ویژه و سابقه تاریخی در کشور داشته و  در حوزه فناوری و رباتیک قوی عمل کرده است.
 
وی در ادامه افزود: با امضای این تفاهم نامه می توان به ایجاد ساختار بین دو حوزه و به روز رسانیِ دانش و فناوری به بورس کمک شایانی کرد.

شاپورمحمدی با بیان اینکه بازار سرمایه ایران بر 4 نهاد بورسی فعال است، عنوان کرد: این نهادها شامل بورس تهران، بورس کالا، ابورس نرژی، فرابورس، بورس کالا با بیش از 80 هزار میلیارد تومان بر انواع محصولات پتروشیمی، کشاورزی و فلزات استوار است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از استقبال موتور معاملات در کشور گفت: تمام تلاش برآن است که تنها محدود به این موتور معاملاتی نباشیم و آمادگی خود را برای گسترش این بخش اعلام کرده ایم.

به گفته شاپور محمدی حمایت از پایان نامه ها از برنامه های اصلی سازمان بورس است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: