کد خبر: ۱۰۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۶ - 08 July 2017
بانكداري ايراني - شرکت آتیه داده پرداز سهامداران خود را به مجمع دعوت کرد تا در خصوص افزیش سرمایه شرکت تصمیم گیری کنند.
 بانكداري ايراني -   شرکت آتیه داده پرداز سهامداران خود را به مجمع دعوت کرد تا در خصوص افزیش سرمایه شرکت تصمیم گیری کنند.  

به گزارش  بانكداري ايراني ، سرمایه فعلی شرکت آتیه داده پرداز 300 میلیارد ریال بوده که شرکت تصمیم دارد با افزایش 67 درصدی این سرمایه را به 500 میلیارد برساند . سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه 67 درصدی شرکت آتیه داده پرداز موافقت کرد.  در واقع افزایش سرمایه شرکت آتیه داده پرداز از مبلغ 300 میلیارد ریال به مبلغ 500 میلیارد ریال از محل سود انباشته از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شده و به منظور اصلاح ساختار مالی خواهد بود.  

شرکت از کلیه سهامداران خود خواسته که در روز یک‌شنبه 25 تیر ماه سال جاری در محل تهران - ميدان ونک - خ ملاصدرا - خ شيرازي شمالي - خ حکيم اعظم - پ 30 - سالن دانشگاه خاتم برگزار میگردد حضور بهم رسانند. 

گفتنی است که شرکت آتیه پرداز برای سال 96 پیش بینی کرده است که 315 میلیارد ریال سود خواهد ساخت ، بنابراین تقسیم سود هر سهم باید تغییر کرده و متناسب با سهام جدید  باید EPS تعیین کند. با سرمایه 300 میلیاردی شرکت اعلا کرده بود که یک هزار و 53ریال سود به هر سهم تخصیص خواد داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: