کد خبر: ۱۰۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 24 June 2017
در روز قدس همه آمدند تا به جهانیان نشان بدهند انقلاب زنده است و شعار و موضوع فلسطین را نه تنها فراموش نکرده ایم بلکه با قدرت بدنبال تحقق آن هستیم. اما این روز حاشیه هایی جزیی داشت.
 پایگاه خبری خبرآنلاین در یادداشتی نوشت: در روز قدس همه آمدند تا به جهانیان نشان بدهند انقلاب زنده است و شعار و موضوع فلسطین را نه تنها فراموش نکرده ایم بلکه با قدرت بدنبال تحقق آن هستیم. اما این روز حاشیه هایی جزیی داشت.

این نوشتار به قلم سید جمشید اوشال، در ادامه می افزاید: در اخبار آمده که در راهپیمایی روز قدس تعدادی شهروند ایرانی که ممکن است دل خوشی از دولت آقای روحانی نداشتند آمدند و شعار دادند و حرف هایی زدند که دل شما دوستان را به درد آورد؟

سئوال ها:
علت این اعتراض ها چه می تواند باشد؟ آیا این اعتراض نظر شخصی خودشان است؟ آیا در کشور اشخاص نمی توانند معترض به شخصیت ها باشند؟ آیا این اعتراض ها سازماندهی شده اند؟ مگر احزاب ونهادهای سیاسی نمیتوانند به شخصیت های سیاسی و غیر سیاسی که مسئول هستند معترض باشند؟ مگر در کشورهای دیگر اشخاص و احزاب به شخصیت های سیاسی معترض نمیشوند؟

پس چه شده اینقدر برافروخته شدیم.
اگر قرار است ما هم مثل آنطرفی ها با یک غوره سردی بشود و با یک مویز گرمی آن وقت سنگ رو سنگ بند می شود؟

اگر ما اصلاح طلب معتدل هستیم و پیرو این دیدگاه هستیم که قانون و آزادی هست و هر شخص در حدود قانون اجازه دارد حرفش را بزند پس چرا ناراحت شدیم؟
کسی که باید ناراحت بشه شخص رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور است که مصداق آیه شریفه
« وَ عِبادُ الرَّحْمنِ الَّذینَ یَمْشُونَ عَلَی الْأَرْضِ هَوْناً وَ إِذا خاطَبَهُمُ الْجاهِلُونَ قالُوا سَلاماً »
عمل کردند و با احترام و ملایمت گفتند سلاما
بجای شلوغ کاری بدنبال تحقق اهداف بلند باشیم. امروز نیاز به اتحاد و انسجام و وحدت ملی برای سازندگی و توسعه یافتگی و تحقق واقعی شعار مرگ بر آمریکا یعنی کشور اول شدن در منطقه را داریم . امروز باید کمک کنیم قول های آقای دکتر روحانی اجرایی بشود.

ممکن است برای اجرا نشدن این قول ها، حرف هایی هم زده بشود که موجب دلگیری هم بشود.
ما به این حرف ها گوش نمیدهیم و به راهی که برای سعادت این ملت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و عزت و تعالی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است با تمام قدرت و اعتماد به رحمت و نصرت خداوند پشت سر رهبر معظم و رئیس جمهور محبوب ادامه می دهیم.
مطمئنا موفق هستیم چون راه انقلاب راه خداست و وعده خداوند برای تحقق رسیدن به اهداف این راه حق است.
دوستان مواظب وحدت و انسجام ملی باشیم. 
*منبع: پایگاه خبری خبرآنلاین/3 تیر 96
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: