کد خبر: ۱۰۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 29 May 2017
در مراسم افتتاحیه ۲۵ دوره نمایشگاه بین المللی قرآن از آثار و محصولات قرآنی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

در مراسم افتتاحیه ۲۵ دوره نمایشگاه بین المللی قرآن از آثار و محصولات قرآنی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم افتتاحیه ۲۵ نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با حضور سیدرضا صالحی امیری – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – صالحی- رییس انرژی اتمی ایران- و جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور همزمان با سوم ماه مبارک رمضان در مصلی تهران برگزار و از محصولات قرآنی رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم حامد ولی‌زاده نفر اول مسابقات قرآنی مالزی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین حشمتی به ارائه سخنرانی پرداخت. پس از اجرای گروه تواشیح و سخنرانی سیدرضا صالحی امیری از محصولات قرآنی معاونت قرآن و عترت شامل آلبوم دوازده قطعه‌ای موسیقیایی تواشیح به نامه نورباران، مستند زندگی‌نامه ایزودتسو اسلام شناس، قرآن پژوه و فیلسوف نامدار ژاپنی تحت عنوان "مردی از سرزمین آفتاب" و از مجموعه بیست قطعه انیمیشن‌های قرآنی حمایتی معاونت قران و عترت توسط سیدرضا صالحی امیری، احمد مسجدجامعی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، خانم بروجردی رییس کتابخانه ملی رونمایی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: