کد خبر: ۱۰۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 29 May 2017
محسن پدرام و سلیمان توکلی، عیسی امامي و حسن تليکاني اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جريان برگزاري سمينار مديران در استان فارس از شعب شهر شيراز بازديد نمودند.
محسن پدرام و سلیمان توکلی، عیسی امامي و حسن تليکاني اعضاي هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جريان برگزاري سمينار مديران در استان فارس از شعب شهر شيراز بازديد نمودند.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در اين بازديدها که حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي، طبلشي رئيس اداره پشتيباني و مختاري مدير شعب استان فارس نيز حضور داشتند، وضعيت و آمار عملکرد شعب غدير، ميرزاي شيرازي والفجر و نصر مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.

در این بازدیدها محسن پدرام با اشاره به وضعیت منابع شعب در جمع همکاران بیان داشت: بازاريابي به منظور افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف و جذب مشتريان جديد از اهميت بسزايي برخوردار است که نيازمند توجه ويژه همکاران مي باشد.

وی رشد منابع جذب شده در ابتدای سال جاری را مثبت ارزیابي نموده و گفت: کميته بازاريابي استان با همکاري کارکنان صف و ستاد بايد با توان بيشتري مذاكرات با سازمان ها و شركت ها را پيگيري نمايند تا شاهد استمرار اين رشد باشيم.

توکلی در بازدید از شعبه غدیر رشد منابع جذب شده نسبت به سال قبل را مطلوب دانست و بیان داشت: آمار عملکرد شعبه در زمينه جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف و کاهش ميزان مطالبات از وضعيت مطلوبي برخوردار است و اين اقدامات در سال جاري نيز بايد با اهتمام بيشتري همراه باشد.

همچنین توکلی در بازدید از شعبه میرزاي شيرازي با توجه به افتتاح شعبه در سال گذشته اظهار داشت: رشد منابع طي يک سال اخير روند مثبت و مطلوبي داشته که جاي تقدير و تشکر دارد.
وی با اشاره به اهمیت بازاریابی و حفظ آراستگي شعب گفت: مشتري مداري و رعايت اخلاق حرفه اي بانکداري از کم هزينه ترين ابزارهاي بازاريابي است که بايد سرلوحه عملکرد تمامي همكاران قرار گيرد.

عیسی امامی نیز در اين ديدار داشت: اميدواريم با گسترش بازاريابي هاي مستمر و هدفمند سهم بانک از بازارهاي هدف بيشتر شود.

وی با اشاره به سهولت استفاده از سرویس های الکترونیکي بانک و نقش آن در کاهش زمان دريافت خدمات گفت: استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك و پايانه هاي فروشگاهي، موجب تسهيل در دسترسي مشتريان به خدمات بانكي مي شود و همكاران بايد تلاش بيشتري براي بهره مندي مراجعين از بروزترين امكانات الكترونيكي و اينترنتي داشته باشند.

در ادامه حسن تلیکانی نیز اظهار داشت: رضایت مشتريان از ارائه خدمات مطلوب و با کيفيت به وسيله کارکنان متخصص و مستعد نشات مي گيرد و تامين منابع مالي پايدار به منظور تخصيص و اعطاي بهينه تسهيلات به نيازمندان جامعه اهتمام ويژه همكاران را طلب مي نمايد.
وی تصریح کرد: چنانچه خدمتی انتظارات مشتریان را برآورده سازد و يا فراتر از آن باشد، داراي کيفيت است و با توجه به اهميت جايگاه مشتري مداري در بانک بايد کيفيت خدمات و سرويس هاي نوين به صورت مستمر ارتقاء يابد.
برچسب ها: محسن پدرام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: