کد خبر: ۱۰۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 12 May 2017
آنهایی که می‌گویند تهران گران اداره شده بررسی کنید و ببینید در دوره قبل از این تیم کنونی تهران چطور اداره شده است؛ ما حاضریم آمار را ارائه دهیم که چه کسانی تهران را گران، غیر فنی و غیر کارشناسی اداره کردند.

بانكداري ايراني - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ آنهایی که می‌گویند تهران گران اداره شده بررسی کنید و ببینید در دوره قبل از این تیم کنونی تهران چطور اداره شده است؛ ما حاضریم آمار را ارائه دهیم که چه کسانی تهران را گران، غیر فنی و غیر کارشناسی اداره کردند.

پرویز سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره انتشار لیست خدمت و تغییرات اعضای لیست اصولگرایان در این دوره از شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: 50 درصد لیست خدمت تغییر یافته و افراد جدیدی در این دوره وارد لیست شدند.

وی ادامه داد: نوآوری، جوانی، نشاط و تجربه را با هم در لیست گنجانده‌ایم؛ افراط گرایی در هر زمینه را مغایر مسائل شهر دانستیم و ضمن بهره‌مندی از افراد باتجربه‌ای همچون چمران از افراد جوان و کارآمد نیز استفاده کرده‌ایم.

این عضو لیست خدمت تصریح کرد: شما در لیست خدمت شاهد حضور افرادی متفاوت و فارغ از بحث سیاسی هستید؛ البته تلاش زیادی کردیم گروه‌های سیاسی را متقاعد کنیم تا با نگاه کارشناسی وارد عرصه شوند.

سروری ادامه داد: از همه گروه‌ها و طیف‌های سیاسی نیروهای انقلاب تشکر می‌کنیم که همکاری لازم را با ما داشتند و فشاری را برای فرستادن افراد سیاسی نیاوردند.

وی درباره برخی تخریب‌های بعضی جناح‌های سیاسی نسبت به نامزدهای انتخاباتی و بعضاً مدیریت شهری گفت:  متاسفانه در کشورمان استاد تبدیل فرصت‌ها به تهدیدها هستیم؛ اقدامی که امروز در شهر تهران انجام شده مورد تایید همه کسانی است که به تهران می‌آیند و آن را می‌بینند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تایید مناسب بودن عملکرد مدیریت شهری  در سال‌های اخیر گفت: مهمانان داخلی و خارجی، نمایندگان مجالس کشورهای مختلف و گردشگران اماکن تهران اذعان دارند که پیشرفت و بهبود وضعیت این شهر نسبت به یک دهه قبل غیر قابل باور است.

به گفته سروری، فعالیت‌های انجام شده در تهران متعلق به انقلاب است و تعلق به یک جریان سیاسی ندارد و نباید برخی آن را اشتباه تصور کنند.

وی افزود: پیشرفت‌ها و کارهای مثبت انجام شده به معنی کارآمدی نظام اسلامی است؛ چرا باید این کارآمدی را سیاه نمایی کنیم و ظرفیت‌های مثبت را منفی کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: رسانه‌ها و کارشناسان ورود یابند، آنهایی که می‌گویند تهران گران اداره شده بررسی صورت گیرد ببینیم در دوره قبل از این تیم کنونی تهران چطور ارائه شده است؛ البته ما حاضریم این آمار را هم ارائه دهیم.

سروری افزود: ببینید تهران را چه کسانی گران اداره می‌کردند و چه کسانی بودند که تهران را غیر فنی و غیر کارشناسی ساختند؛ بهتر است بررسی شود چه کسانی بر اساس مطالعات علمی عمل کردند.

وی اضافه کرد: البته شاید در موج ساخت و سازها ایراداتی وجود داشته باشد که طبیعی است اما کارنامه نیروهای انقلاب در تهران با کارنامه شهرهای بزرگ دنیا برابری می‌کند.

این عضو لیست خدمت ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت در انتخابات آینده تصریح کرد: برای محیط زیست و آلودگی هوا هم برنامه‌های زیادی داریم و اگر بتوانیم ظرفیت‌های شب را در تهران فعال کنیم این مهم می‌تواند اثر بخش باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: