کد خبر: ۱۰۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 08 May 2017
علی‌رغم این‌که امروز شاخص بازده نقدی و قیمتی بورس ۸۳ واحد رشد کرد شاخص کل هم‌وزن با افت ۷۷ واحدی مواجه شد. همچنین آیفکس ۹.۲ واحد نسبت به روز گذشته افت کرد.
علی‌رغم این‌که امروز شاخص بازده نقدی و قیمتی بورس ۸۳ واحد رشد کرد شاخص کل هم‌وزن با افت ۷۷ واحدی مواجه شد. همچنین آیفکس ۹.۲ واحد نسبت به روز گذشته افت کرد.

به گزارش ایسنا، امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۸۳ واحد رشد کرد و به رقم ۷۹ هزار و ۷۴۴ واحدی رسید، اما شاخص کل هم وزن با افت ۷۷ واحدی مواجه شد و تا رقم ۱۷ هزار و ۶۱۴ واحدی پایین آمد.

شاخص آزاد شناور نیز امروز ۶۹ واحد افت کردو تا رقم ۸۷ هزار و ۱۰۱ واحدی پایین آمد. شاخص بازار دوم هم با افت ۳۰۷ واحدی مواجه شد و در تراز ۱۷۶ هزار و ۵۱۴ واحدی قرار گرفت، اما شاخص بازار اول ۱۵۶ واحد رشد کرد و به عدد ۵۵ هزار و ۳۷۸ واحدی رسید.

در معاملات امروز نماد خدمات انفورماتیک با ۸۰ واحد تاثیر مثبت بیشترین تاثیر را در نوسانات شاخص ایفا کرد. پس از این نماد گروه مپنا و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین نقش را در بالا کشیدن دماسنج بازار داشتند، اما در طرف مقابل آزاد پرداخت پرشین با ۲۸ واحد تاثیر منفی بیشترین نقش را در نوسانات نزولی شاخص بازی کرد.

امروز در گروه فلزات اساسی اکثریت نمادها در آخرین قیمت معاملات پایانی شرایط کاهشی را تجربه کردند. شرایط در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن نیز به همین شکل بود.

همچنین در گروه خودرو و ساخت قطعات تعداد نمادها روند کاهشی را تجربه کرد. هرچند که تعداد نمادهای گروه فرآورده‌های نفتی با رشد مواجه شدند اما در طرف مقابل تعدادی نیز بیش از یک درصد افت در قیمت پایانی را تجربه کردند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۲۱۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن چهار میلیارد و ۸۱۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی بیش از ۷۳ هزار نوبت معامله بود.

همچنین آیفکس امروز ۹.۲ واحد افت کرد و به رقم ۹۲۳.۷ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران رقم ۱۱۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار را تجربه کرد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۲۸۵ واحد شد و اوراق مالی قابل معامله طی بیش از ۳۳ هزار نوبت دادوستد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: