کد خبر: ۹۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - 12 April 2017
حمید بقایی با همراهی مشایی و احمدی نژاد در روز دوم _چهارشنبه 23 فروردین) ثبت نام ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت تا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.
شنیده ها حاکی از آن است که ممکن است محمود احمدی نژاد هم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند / بقایی پیش از ثبت نام گفت: اگر رد صلاحیت شوم در هر شرایطی قول می دهم به قانون تمکین کنم / احمدی نژاد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، ثبت نام کرد / احمدی نژاد برخلاف توصیه رهبری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد / اسفندیار رحیم مشایی هم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد / محمود احمدی‌ نژاد در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا با مقام معظم رهبری مشورت کرده‌اید و یا شرایط تغییر کرده که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اید، سکوت کرد و خندید / برخلاف اخبار منتشر شده مشایی ثبت نام نکرده و صرفا شناسنامه خود را به عکاسان نشان داده است

محمود احمدی نژاد در نشست خبری پس از ثبت نام: رهبری سفارش کردند در انتخابات شرکت نکنم من هم پذیرفتم. توصیه ایشان به معنای نهی نبود. ثبت نام من برای حمایت از بقایی است. بقایی مردی کارازموده است و در دفاع از حقوق ملت مستحکم است. من و بقايي و مشايي جز محدود كساني هستيم که همه زندگي مان توسط همه نهاد ها بارها و بارها شخم زده شده است.














نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: