کد خبر: ۹۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - 21 March 2017
مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران گفت:شعبه کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در تهران، یک شرکت متقلب در توزیع میوه شب عید را به پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران گفت:شعبه کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در تهران، یک شرکت متقلب در توزیع میوه شب عید را به پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، محمد محمدی افزود: شرکت متخلفی که مسئولیت توزیع میوهای طرح تنظیم بازارشب عید را بر عهده داشت، با ارتکاب تقلب در تهیه سیب دماوند، توسط مراجع نظارتی شناسائی و به تعزیرات حکومتی دماوند معرفی شد.

وی ادامه داد: شعبه اول تعزیرات حکومتی دماوند ضمن احراز تخلف تقلب، این شرکت را به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال در وقت کشیک نوروزی محکوم و از توزیع میوه نامرغوب جلوگیری کرد.

طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، از ٢٨ بهمن ماه ٩٥ تا ١٥ فروردین ماه ٩٦ در سراسر کشور انجام می شود که این طرح با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و افزایش رضایتمندی مردم در حال اجراست.

پوشاک و البسه، شرکت های مسافرتی و آژانس ها و فروش بلیط های مسافربری قطار و هواپیما و اتوبوس و تمام پایانه های مسافربری درون شهری و برون شهری از جمله اولویت های گشت های تعزیرات در نوروز است. 

همچنین مواد پروتئینی و غذایی، رستوران ها، آجیل و خشکبار، قنادی ها و شیرینی فروشی ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، مواد آرایشی و بهداشتی و دارویی ، هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراکز اسکان و پذیرایی و اقامتی از جمله هتل ها ، اماکن تاریخی و تفریحی و فرهنگی، نمایشگاه های بهاره ، میدان های میوه و تره بار ، جایگاه های سوخت و مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر موارد دارای اولویت گشت های تعزیرات برای نوروز به شمار می آید.

شهروندان می توانند از طریق سامانه ١٣٥ و شماره پیامک ٣٠٠٠٠٠١٣٥ گران فروشی و تخلف ها را اعلام کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: