کد خبر: ۸۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - 17 December 2016
رئیس هیات مدیره بانک دی با اعلام آخرین وضعیت تعیین تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل، پیش‌بینی کرد این بانک فرابورسی تا پایان سال زیان نداشته باشد.
رئیس هیات مدیره بانک دی با اعلام آخرین وضعیت تعیین تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل، پیش‌بینی کرد این بانک فرابورسی تا پایان سال زیان نداشته باشد.

علی اکبر عرب مازار در خصوص تعیین مدیرعامل جدید بانک دی به فارس اظهارداشت: بعد از تایید صلاحیت هیات مدیره جدید از سوی بانک مرکزی، اعضای هیات مدیره مدیرعامل جدید را به بانک مرکزی معرفی خواهند کرد. هنوز فرایند تایید صلاحیت افراد معرفی شده به اتمام نرسیده است.

وی درباره علت زیان‌ده شدن این بانک براساس صورت‌های مالی سه ماهه اول سال جاری، گفت: بانک‌ها در نیمه اول سود ندارند و معمولا در ماه‌های پایانی سال حساب‌ و کتاب‌ها مشخص و سود شناسایی می‌شود اما وقتی بانک زیان می‌کند نمی‌توانیم بگوییم زیان نداریم اما پیش‌بینی می‌کنیم بانک دی تا پایان سال زیان نداشته باشد.

بنابراین گزارش، بانک دی با سرمایه 640 میلیارد تومانی، اولین سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 278 ریال پیش بینی کرده است. نماد این بان فرابورسی از 29 تیر تا کنون بسته است.

شفیع‌زاده مدیرعامل سابق بانک دی خرداد ماه امسال از سمت خود استعفا کرد که باتوجه به عدم تعیین جانشین برای وی همان زمان به نظر می‌رسید که این استعفا، برکناری بوده است.

دادستان تهران 16 شهریور ماه اعلام کرد شفیع‌زاده بازداشت شده است.

گفته می‌شود بازداشت‌ مدیرعامل سابق و برکناری برخی اعضای هیات مدیره این بانک، پس از بررسی نتایج تحقیق و تفحص مجلس از این بانک در خصوص برخی تخلفات مالی انجام شده است.بانک دی در صورت‌های مالی سه ماهه اول امسال با 224 میلیارد تومان زیان مواجه شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: