کد خبر: ۲۱۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد مجموعه، از هتل جهانگردی لاهیجان بازدید نمود.

ذوقی؛ نیروی انسانی با تجربه و صاحب نظر مزیت رقابتی پایدار، برای هتل‌های جهانگردی محسوب می‌شوندبه گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد مجموعه، از هتل جهانگردی لاهیجان بازدید نمود.

ذوقی عنوان کرد: در اقتصاد مبتنی بر دانش امروز، سرمایه‌های انسانی باتجربه و با دانش، مزیت رقابتی پایدار برای سازمان‌های پیش‌رو به شمار می‌روند، از این رو، مدیریت این سرمایه‌های ارزشمند، ارزش‌آفرین و جایگزین‌ناپذیر، باید بخشی جدایی‌ناپذیری از استراتژی شرکت و مسئولیت کلیدی مدیران سازمان باشد.

وی افزود: با نگاهی به جایگاه منابع انسانی دانش‌محور در سازمان، می‌توان فهمید نقش آنها در اجرای فرایندهای مدیریت دانش، بسیار برجسته و تعیین‌کننده است که در این مدت کوتاه دو ماهه، با همت معاونت اجرایی و مدیران مناطق، بازاریابی و هتل ها، مقدمات تحول بنیادین در توسعه و درآمدزایی، آغاز گردیده است. مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بر ایجاد هم افزایی با جاذبه های گردشگری لاهیجان، تکمیل پرتفوی خدمات گردشگری با عدم تمرکز مطلق بر خدمات اقامتی و همچنین توسعه تالار، سالن رویداد و جلسات و نهایتاً رستوران هتل، تاکید کرد.

ذوقی در پایان با همکاران هتل جهانگردی لاهیجان در خصوص احصای مشکلات و انعکاس برنامه‌های مدیریت جدید نشست صمیمی برگزار کرد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: