کد خبر: ۲۱۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
عضو هیئت مدیره بیمه سرمد از شعبه استان گلستان بازدید‌ کرده و ضمن دیدار با کارکنان و نمایندگان استان به تشریح سیاست‌های شرکت در سال 1402 پرداخت.

عضو هیئت مدیره بیمه سرمد از شعبه استان گلستان بازدید‌ کرده و ضمن دیدار با کارکنان و نمایندگان استان به تشریح سیاست‌های شرکت در سال 1402 پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، محمد زاهدنیا در سفر به استان گلستان به تشریح سیاست‌های شرکت در سال جاری پرداخت و با تاکید بر پیگیری مشکلات شبکه فروش تا مرتفع شدن آنها، گفت: نمایندگان خط مقدم حمایت و صیانت از برند شرکت محسوب می‌شوند و برای ما خوشایند است که می‌بینیم نمایندگانی متعهد در اقصی نقاط کشور داریم.

زاهدنیا ابراز کرد: مهم‌ترین وظیفه و اقدام نمایندگان باید راهنمایی صحیح بیمه‌گزار در انتخاب نوع پوشش، تسریع در فرایند صدور و پیگیری پرداخت خسارت‌های بیمه گزاران باشد.

عضو هیئت مدیره بیمه سرمد، افزود: آموزش نمایندگان و شبکه فروش موضوع بسیار مهمی است که مدیریت جدید با ارائه برنامه‌های مدون، سعی بر رفع نیازهای آموزشی شبکه فروش در زمان مناسب خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره و ناظر حوزه فنی و فروش بیمه سرمد، در خصوص افزایش رضایتمندی بیمه‌گزاران نکاتی را مطرح کرده و با تاکید بر اهمیت حفظ توانگری مالی، آگاهی از وضعیت ریسک‌های اعتباری و افزایش سهم بیمه‌های زندگی در بازار و تاثیر آن در سرمایه‌گذاری شرکت توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این سفر، زاهدنیا با حضور در کانون بازنشستگان بانک صادرات استان گلستان با اعضای این کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد در این جلسه به تعاملات مشترک این شرکت و بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ارتباطات گسترده‌ای بین بانک صادرات ایران و شرکت بیمه سرمد وجود دارد‌ که حاکی از اعتماد متقابل و توسعه منافع مشترک است و با تلاش و اصلاح برخی ساختارها، باید موانع خدمت‌ رسانی را از میان برداشت تا کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ایران، خدمات مطلوب بیمه سرمد را بهتر لمس کنند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: