کد خبر: ۲۱۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023

به اطلاع مشتریان پست بانک ایران می‌رساند، امکان وکالتی‌‌‌ کردن حساب‌‌‌‌های مشتریان این بانک به‌‌‌ منظور ثبت ‌‌‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به ‌‌‌صورت غیرحضوری از طریق نسخه جدید اینترنت بانک (نت وی) تا پایان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، مشتریان علاقه‌مند به خرید خودرو از طریق عرضه یکپارچه خودروهای داخلی در این بانک، با استفاده از کلمه عبور اینترنت بانک می‌توانند از طریق نسخه جدید اینترنت بانک (نت وی) به آدرس https: / / ib.postbank.ir/ netway یا به صورت حضوری با مراجعه به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه حساب‌های وکالتی مربوط به خرید خودرو نسبت به ایجاد وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام وزارت صمت، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله، یک میلیارد ریال است و مبلغ مذکور باید تا زمان اعلام نتایج نوبت‌‌‌دهی در حساب وکالتی مشتریان موجود باشد. ضمن اینکه شرایط نداشتن پلاک انتظامی فعال، عدم‌خرید ۴۸ماهه از خودروسازان و... لحاظ خواهد شد. همچنین از زمان وکالتی‌‌‌ کردن حساب تا زمان اعلام اولویت‌‌‌های تخصیص خودرو در مرحله دوم، وجه مذکور در حساب مشتری مسدود بوده و قابل ‌‌‌برداشت نخواهد بود. بنابراین انصراف از حساب وکالتی یا برداشت وجه توسط متقاضی طی این مدت، به ‌‌‌منزله انصراف از طرح تلقی شده و منجر به حذف متقاضی از لیست نوبت‌‌‌ دهی می‌شود.

متقاضیان باید پس از تامین وجه و وکالتی‌‌‌ کردن حساب خود به ‌‌‌منظور قرارگیری در لیست نوبت‌‌‌‌دهی مرحله دوم خودروهای داخلی از سوم تا دهم خردادماه به تارنمای esalecar.ir مراجعه و مطابق با شرایط عمومی مندرج در سامانه یادشده، ثبت‌‌‌نام اولیه را انجام دهند. امکان ثبت ‌‌‌نام متقاضیانی که پیش‌تر، در لیست نوبت‌‌‌دهی مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی و وارداتی قرارگرفته‌‌‌اند، وجود ندارد؛ مگر آنکه مشتریان مذکور تا ۲۰ اردیبهشت ماه انصراف خود را از شرکت در طرح‌‌‌‌های یاد شده در سامانه‌‌‌‌های مرتبط ثبت کنند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: