کد خبر: ۲۱۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 01 May 2023
عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی هتلها در همایش مدیران میگون:

همایش سراسری مدیران گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در هتل جهانگردی میگون«تخصص و تجربه مدیران با سابقه در کنار انرژی مدیران جوان» شرط اصلی پیشرفت شرکت است.


به گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، دکتر فریبا عباسی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی هتلها، ضمن عرض خیرمقدم خدمت اعضای محترم هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، همچنین تشکر ویژه از همکاران واحد اجرایی، روابط عمومی و نقلیه که بار اصلی مقدمات این گردهمایی بر دوششان بود عنوان کرد: با کمک اعضای محترم هیات مدیره، همدلی خوبی در بین مدیران ایجاد شده است و با برنامه ریزی های انجام شده، حتما روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت.

وی بر تفویض اختیارات بیشتر بر مدیران گروه تأکيد کرد و افزود: "کم کردن اختیارات مدیران باعث طولانی گشتن مدت تصمیم گیری ها و دلسردی مديران گشته است".
دکتر عباسی عنوان کرد:" مدیریت با نشاط، در گرو استفاده‌ از دانش مدیران متخصص، متعهد و باتجربه، همچنین استفاده از نیروی جوانان است. برای رسیدن به جایگاه والای شرکت، از دغدغه های مدیران کاسته شود و در این خصوص باید به یک جمع‌بندی کلی برسیم".
وی ادامه داد: در اولین فرصت حتما برنامه های خوبی در راستای افزایش انگیزه و بالا بردن سطح خدمات هتلها، خواهیم داشت.

سرپرست معاونت اجرایی بر اهمیت نقش تدوین برند بوک اشاره کرد و افزود: "تمام آنچه مربوط به هتل هست، از کالاهای مصرفی گرفته تا لباس کارکنان می بایست در آن ثبت شود و به عنوان مرجع مورد استفاده هتلها قرار گیرد.
راه اندازی بحث ارزیابی و آموزش در خصوص جذب استعدادها و جانشین پروری در هتل باید در دستور کار قرار گیرد. موضوع سرمایه گذاری یکی از دغدغه های اصلی من می باشد و باید در این خصوص فراخوان داده شود تا به بهترین تصمیم دست یابیم. در خصوص تشکیل کارگروه نظارت، به زودی تصمیمات نهایی اعلام میگردد".

وی افزود: شرکت ایرانگردی و جهانگردی با توجه به اینکه ارائه دهنده خدمات به بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوریست، در نظر داریم برای بازنشستگان خود شرکت هم، خدماتی ارئه دهیم. در همین راستا قرار است کارتی برای این عزیزان تهیه شود.

همچنین این نوید به بازنشستگان معزز کشوری داده می شود که به زودی تورهای بازنشستگی، راه اندازی می گردد.
ایشان در پایان نیز عنوان کرد: رویه ها و بخشنامه ها به زودی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: