کد خبر: ۲۰۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 24 April 2023
بیمه البرز در رشته های مختلف بیمه ای از جمله آتش سوزی و باربری رتبه اول را در صنعت بیمه دارد که باید با چابک سازی شرکت و کوتاه کردن فرآیند ارتباط نمایندگان با مدیران از طریق هوشمند سازی سازمانی و بر خط کردن کامل درخواست های مشتریان، این برتری را تداوم بخشید.

مدیرعامل بیمه البرز در نشستی با انجمن های صنفی نمایندگان بیمه البرز با اشاره به لزوم جلب رضایت مشتریان از طریق خدمات مطلوب و با کیفیت، گفت: سرعت، صداقت و دقت در انجام امور مشتریان از شاخص هایی است که مدیران و نمایندگان بیمه البرز باید مد نظر داشته باشند چرا که این‌ بهترین تبلیغ برای بیمه البرز است.

 موسی رضایی در این نشست ضمن استماع سخنان اعضای انجمن های صنفی نمایندگان این شرکت درباره تقویت هر چه بیشتر شبکه فروش، گفت: بیمه البرز در رشته های مختلف بیمه ای از جمله آتش سوزی و باربری رتبه اول را در صنعت بیمه دارد که باید با چابک سازی شرکت و کوتاه کردن فرآیند ارتباط نمایندگان با مدیران از طریق هوشمند سازی سازمانی و بر خط کردن کامل درخواست های مشتریان، این برتری را تداوم بخشید.

موسی رضایی اجرای طرح توسعه بیمه های زندگی بیمه البرز(شوکا) را طرحی برای تامین آتیه و آرامش مشتریان دانست و از ارایه تسهیلات بانکی ۵ ساله بدون ضامن با کارمزد ۴ درصد برای خریداران این بیمه نامه خبر داد.
توجه به وضعیت معیشت نمایندگان بیمه البرز یکی دیگر از موضوعاتی بود که مدیرعامل بیمه البرز آن را در دستور کار این شرکت عنوان و تاکید کرد: نمایندگان فروش به عنوان اعضای خانواده بیمه البرز، بازوان توانمند شرکت در توسعه همه جانبه هستند و برای بهبود شرایط شغلیشان دریغ نخواهیم کرد.

موسی رضایی همچنین برگزاری نشست های منظم دوره ای با شبکه فروش بیمه البرز را با هدف شناسایی مشکلات و رفع سریع آنها ضروری دانست.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: