کد خبر: ۲۰۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 24 April 2023
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در برخی از مقاطع مسیر شمال به جنوب محور چالوس و محور هراز، همچنین در آزادراه رشت - قزوین و پردیس - تهران خبر داد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در برخی از مقاطع مسیر شمال به جنوب محور چالوس و محور هراز، همچنین در آزادراه رشت - قزوین و پردیس - تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق اطلاعات به دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور که امروز ساعت ۹ صبح به‌روزرسانی شده، آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال (مسیر رفت و برگشت) حکایت دارد.

با وجود این به دنبال ادامه سفرهای بازگشت از محورهای شمالی، در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) محدوده‌های سیاه‌بیشه، دزدبند و نساء؛ در محور هراز (مسیر شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، وانا، شاهاندشت و آب اسک؛ در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود ترافیک سنگین است.

همچنین آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نشان می‌دهد در حال حاضر در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک؛ در آزادراه ساوه - تهران محدوده عوارضی اول و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین است.

محدودیت‌های چالوس و هراز

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ نیز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. همچنین تردد کلیه تریلرها دراین محور ممنوع است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: