کد خبر: ۲۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - 20 April 2023
مجمع‌ عمومی سالیانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که تقریباً ۱۵ روز از عرضه اولیه آن در بورس می‌گذرد، با حضور ۸۱.۳ درصد از سهام‌داران برگزار شد و در این مجمع، پرداخت ۳۰ تومان سود به‌ ازای هر سهم تصویب شد.

مجمع‌ عمومی سالیانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که تقریباً ۱۵ روز از عرضه اولیه آن در بورس می‌گذرد، با حضور ۸۱.۳ درصد از سهام‌داران برگزار شد و در این مجمع، پرداخت ۳۰ تومان سود به‌ ازای هر سهم تصویب شد.

در ابتدای مجمع عمومی سالیانه دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل این شرکت به بیان گزارش هیئت‌مدیره درباره عملکرد یک‌ساله شرکت پرداخت و اظهار کرد: «درآمد عملیاتی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال ۱۴۰۰ معادل ۲۴۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم در ۹ماهه سال ۱۴۰۱ به ۲۷۰۰ میلیارد تومان رسیده و رشد ۱۳درصدی داشته است.»

او در ادامه بیان کرد: «در مبلغ تراکنش‌ها رشد ۶۲درصدی نسبت به پایان اسفند داشتیم و در تعداد تراکنش رشد هشت‌درصدی نسبت به ۹ماهه سال ۱۴۰۱ داشتیم. از هر پنج کارت‌خوان فعال در کشور یک کارت‌خوان متعلق به پرداخت الکترونیک پاسارگاد است.»

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ادامه داد: «درباره عملکرد پی‌پاد، رشد حدود ۲۲درصدی در ۹ماهه ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ را تجربه کردیم. درباره عملکرد شرکت در زمینه قبض و شارژ رشد ۲۲ و ۴۶درصدی را کسب کردیم.»

در آخر این مجمع، صورت‌های مالی شرکت با اکثریت رأی سهام‌داران تصویب و روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

همچنین، پرداخت ۳۰ تومان سود به‌ ازای هر سهم تصویب و پاداش هیئت‌مدیره در سال مالی گذشته ۹۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود که برای سال مالی ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تصویب شد.

در ادامه، دستور انتخاب بازرس و حسابرس قانونی و تعیین حق‌الزحمه آن مورد بررسی قرار گرفت که مؤسسه حسابرسی ایران‌مشهود انتخاب شد و تعیین حق‌الزحمه آن به پیشنهاد هیئت‌مدیره واگذار شد.

علاوه بر این، بودجه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پرداخت الکترونیک در سال ۱۴۰۲ به مبلغ دو میلیارد تومان به تصویب رسید.

طبق این گزارش، سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در تاریخ ۱۶ فروردین‌ماه امسال در بورس عرضه شد که در این مرحله از عرضه اولیه هر کد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم دارد. سقف قیمت ۵.۵۰۰ ریال و کف قیمت هم رقمی معادل ۴.۵۰۰ ریال تعیین شده است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: