کد خبر: ۲۰۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - 13 April 2023
طی حکمی از سوی عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، علیرضا لشگری پور به عنوان مدیریت امور آموزش منصوب شد.

با دستور مدیرعامل بانک ایران زمین، مدیر امور آموزش این بانک منصوب شد.

به گزارش  روابط عمومی؛ طی حکمی از سوی عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، علیرضا لشگری پور به عنوان مدیریت امور آموزش منصوب شد.

در این مراسم داود فصیحی مدیر امور سرمایه انسانی تقویت حوزه آموزش کارکنان را الزامی دانست و گفت: بی شک با حضور مدیریت جدید در بخش آموزش، شاهد تقویت و افزایش آگاهی همکاران در بخش های تخصصی و امور بانکی خواهیم بود.

کیمیا روحانی مدیر امور سازمان و توسعه سیستم ها ضمن تبریک، حضور وی در عرصه آموزش را گامی موثر در جهت افزایش آگاهی و ارتقای سطح علمی همکاران بیان کرد.

در ادامه جلسه سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی ضمن ابراز خرسندی از حضور لشگری پور به عنوان مدیر امور آموزش، گفت: با توجه به اکوسیستمی که در بانکداری دیجیتال از سوی مدیران ارشد بانک طراحی شده است، آموزش همکاران در این حوزه یک رکن اساسی است.

استاد افزود: همکاران ما نسبت به تغییرات و سرعت تکنولوژی نیازمند به روز رسانی هستند و این موضوع با زحمات و تلاش مدیریت امور آموزش میسر خواهد شد.

علیرضا لشگری پور مدیر امور آموزش در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای همکاران، گفت: امیدوارم با همکاری مدیریت های سرمایه انسانی و سازمان و سایر واحدهای بانک بتوانیم نیازهای آموزشی همکاران را شناسایی و در جهت تقویت دانش آنان تلاش کنیم.

در این مراسم مدیران امور سرمایه انسانی، سازمان و توسعه سیستم ها، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت عامل و دبیرخانه هیئت مدیره حضور داشتند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: